Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
REPUBLIKA HRVATSKA OSNOVNA ŠKOLA SESVETSKA SELA Letnička 5, 10360 Sesvete KLASA: 600-04/24-03/12 URBROJ: 251-460-24-1 Sesvete, 21. listopada 2024. |
P O Z I V
Temeljem članka 45. Statuta Osnovne škole Sesvetska Sele sazivam 46. sjednicu Školskog odbora Osnovne škole Sesvetska Sela koja će se održati u četvrtak, 24. listopada 2024. godine, s početkom u 19:15 sati u prostorijama Škole.
Za sjednicu se predlažem sljedeći
DNEVNI RED:
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag. mus.
Dostavlja se:
Poziv na 46. sjednicu Školskog odbora priložen je u nastavku.
Sjednica će se održati 3. listopada 2024. u 18:45 sati.
Za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Usvajanje zapisnika s prethodne sjednice
Donošenje Školskog kurikuluma za školsku godinu 2024./25.
Donošenje Godišnjeg plana i programa rada škole za školsku godinu 2024./25.
Odabir vanjskih korisnika školskog prostora za školsku godinu 2024./25.
Pitanja i prijedlozi
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr.
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag.mus.
Sjednica će se održati 27. svibnja 2024. u 19:00 sati.
Za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag.mus.
Sjednica će se održati 20. svibnja 2024. u 19:15 sati.
Za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag.mus.
Sjednica će se održati 16. svibnja 2024. u 18:30 sati.
Za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu:
skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag.mus.
Sjednica će se održati 15. travnja 2024. u 19:10 sati.
Za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag. mus.
Sjednica će se održati 27. ožujka 2024. u 19:10 sati.
Za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag. mus.
Najava 35. sjednice Školskog odbora
Sjednica će se održati 30. siječnja 2024. u 18:00 sati.
Za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu:
skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag.mus.
Osnovna škola Sesvetska Sela
Sesvete 10360, Letnička 5
skola@os-sesvetska-sela-zg.skole.hr;
01 2043 900, faks: 01 2043 903
Sjednica će se održati 22. prosinca 2022. (četvrtak) u 19:00 sati. za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
1. Verifikacija zapisnika s prethodne sjednice
2. Donošenje financijskog plana za 2022. godinu
3. Donošenja plana nabave za 2022. godinu
4. Prethodna suglasnost na radne odnose
5. Pitanja i prijedlozi.
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag.
Sjednica će se održati 7. prosinca 2022. (srijeda) u 18:20 sati.za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Predsjednik Školskog odbora:
Tomislav Habulin, mag.
Sjednica će se održati 27. listopada 2021. (četvrtak) u 19:15 sati.
za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr .
Najava 10. sjednice Školskog odbora
Sjednica će se održati 31. siječnja 2022. (ponedjeljak) u 18:00 sati.
Za sjednicu se predlaže sljedeći
DNEVNI RED:
Temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama sjednici mogu prisustvovati dvije osobe. Odabir će se izvršiti prema redoslijedu prijava.
Najave službeniku za informiranje na mail adresu: skola@os-sevetska-sela-zg.skole.hr