Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Na temelju Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti Covid-19 vezano uz rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2021./2022. Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 26. 8. 2021., (dalje: Upute za šk. god. 2021./2022.) i čl. 57. Statuta, ravnateljica Osnovne škole Sesvetska Sela Gordana Vojnović, prof. donosi
PROTOKOL ZA PROVEDBU UPUTA HZJZ-a i MZO-a
ZA ŠK.GOD. 2021./2022. U OSNOVNOJ ŠKOLI SESVETSKA SELA
Osnovna škola Sesvetska Sela (dalje: Škola) provodi sve važeće preporuke i upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (dalje u tekstu: HZJZ) i Ministarstva znanosti i obrazovanja (dalje u tekstu: MZO).
O svim preporukama i uputama HZJZ-a te o provedbenim aktima Škole, svi zaposlenici, učenici i roditelji te vanjski posjetitelji, bit će obaviješteni putem mrežne stranice i oglasne ploče Škole.
ZABRANA DOLASKA
Zabranjen je dolazak učenika, te roditelja u pratnji, ukoliko ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja, proljev, povraćanje), ima izrečenu mjeru samoizolacije ili imaju saznanja da je zaražen s COVID-19.
OGRANIČAVANJE DOLASKA NEOVLAŠTENIH OSOBA
Ulazak neovlaštenih osoba u školu (roditelji/skrbnici, drugi članovi obitelji učenika, serviseri i drugi posjetitelji) u školu ulaze samo ako je njihov ulazak neophodan, ako su pozvani ili najavljeni. Za sve potvrde i druge informacije obratite se na brojeve telefona: 2043-900, 2043-902, 2043-905, 2043-906 ili na e-mail: skola@os-sesvetska-sela-zg.skole.hr.
ZAKLJUČAVANJE GLAVNIH ULAZNIH VRATA ŠKOLE
Glavna ulazna vrata škole bit će zatvorena na način da onemogućen ulazak izvana, ali se uvijek može izići iz školske zgrade. U vrijeme dolaska učenika i djelatnika na nastavu na porti će biti dežuran domar ili spremačica. Ukoliko nije nitko od zaposlenika škole prisutan, ulazna vrata otvaraju se na poziv telefonom (2043-911, 2043-900) ili zvonom.
Sporedna ulazna vrata bit će zaključana, osim u vrijeme ulaska i izlaska učenika koji nastavu imaju u učionicama prizemlje zapad.
ULAZAK UČENIKA U ŠKOLU
Učenici razredne nastave koji nastavu imaju u prizemlju – istok, u učionice ulaze neposredno iz školskog dvorišta.
Učenici razredne nastave koji nastavu imaju u prizemlju – zapad, u školu ulaze na sporedna vrata (prema dvorani).
Učenici 4.c i 4.d odjela, kao i učenici predmetne nastave, u školu ulaze na glavni ulaz.
Ulazak učenika nadziru učitelji.
OBVEZA MJERENJA TJELESNE TEMPERATURE
Roditelji su dužni povremeno izmjeriti tjelesnu temperaturu djeteta te svaki put prilikom znakova koji mogu upućivati na povišenu temperaturu. U slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dijete dovoditi niti slati u školu.
Djelatnici koji nisu cijepljeni i koji nisu preboljeli COVID-19 unazad devet mjeseci obavezno mjere temperaturu svaki dan prije dolaska na posao te u slučaju povećanja tjelesne temperature ne dolaze na posao, već se javljaju telefonom ravnateljici i izabranom liječniku obiteljske medicine.
NOŠENJE MASKI
Maske za lice obavezne su:
FIZIČKI RAZMAK
U svakodnevnom radu, potrebno je da se svi zaposlenici drže i potiču jedni druge na fizički razmak od 2 m.
HIGIJENA I DEZINFEKCIJA RUKU
Prednost se daje pranju ruku tekućom vodom i sapunom.
Učenicima pri ulasku ruke dezinficiraju dežurni učitelji. Upotrebu dezinficijensa treba ograničiti na dezinfekciju pri ulasku u školu te po potrebi najviše 2-3 puta dnevno u učionicama koje nemaju tekuću vodu. Nakon preobuvanja, učenici peru ruke vodom i sapunom u svojim učionicama, prema naputcima za pravilno pranje ruku.
Dezinficijense ne koriste učenici koji imaju promjene na koži ili ako im dezinficijens izaziva nelagodu.
Učenici peru ruke prije jela u učionicama ili sanitarnim prostorijama.
ORGANIZACIJA NASTAVE
Škola radi u dvije smjene (A TURNUS I B TURNUS). S rasporedom sati razrednik upoznaje učenike i roditelje.
Učenici predmetne nastave veći dio nastavnih sati borave u svojim matičnim učionicama. Nastavu informatike, kemije i sl., u skladu s mogućnostima, prate u specijaliziranim učionicama.
RASPORED POČETKA I KRAJA SATA TE ODMORA
Školski sat traje 45 minuta.
Odmori nakon 2. i 3. školskog sata traju po 10 minuta, dok ostali odmori traju po 5 minuta. Školsko zvono je isključeno.
RAZMAK IZMEĐU RAZLIČITIH RAZREDNIH ODJELA
Učenici različitih razrednih odjela za vrijeme nastave moraju biti međusobno udaljeni, osim za vrijeme izvođenja izborne nastave u mješovitim skupinama ili nastave TZK kada dva razredna odjela istovremeno koriste sportsku dvoranu.
Učenicima je dopušteno kretanje hodnikom i odlazak na WC za vrijeme odmora, uz poticanje na držanje razmaka, osobito razmaka između razrednih odjela.
IZVANUČIONIČKA NASTAVA
Izvanučionička nastava provodi se prema preporukama HZJZ-a.
PREHRANA UČENIKA
Učenici konzumiraju školske obroke po sljedećem rasporedu:
TURNUS A |
BLAGOVAONICA |
HOL |
HODNIK PRIZEMLJE ISTOK |
HODNIK PRIZEMLJE ZAPAD |
8:45 – 8:50 |
1.b,1.d 2.c,2.d |
|
1.a, 1.c |
|
9:35 – 9:45 |
2.a, 2.b |
4.c, 4.d |
|
4.a, 4.b |
10:30-10:40 |
8.a,8.b,8.c,8.d |
6.a,6.b,6.c,6.d |
|
|
12:30- 13:00 |
RUČAK PB 1.a,b,c,d; PB 2.c,2.d |
|
|
|
15:00 – 15:05 |
UŽINA PB 1.a,b,c,d; PB 2.c,2.d |
|
|
|
15:35 – 15:45 |
3.a, 3.b, 3.c, 3.d |
|
|
|
16:30 – 16:40 |
7.a,7.b,7.c,7.d |
5.a,5.b,5.c,5.d
|
|
|
TURNUS B |
BLAGOVAONICA |
HOL |
HODNIK PRIZEMLJE ISTOK |
HODNIK PRIZEMLJE ZAPAD |
8:45 – 8:50 |
1.b,1.d 2.c,2.d |
|
1.a, 1.c |
|
9:35 – 9:45 |
3.a, 3.b, 3.c, 3.d |
|
|
|
10:30-10:40 |
7.a,7.b,7.c,7.d |
5.a,5.b,5.c,5.d |
|
|
12:30- 13:00 |
RUČAK PB 1.a,b,c,d; PB 2.c,2.d |
|
|
|
15:00 – 15:05 |
UŽINA PB 1.a,b,c,d; PB 2.c,2.d |
|
|
|
15:35 – 15:45 |
2.a, 2.b |
|
|
|
16:30 – 16:40 |
8.a,8.b,8.c,8.d |
6.a,6.b,6.c,6.d |
|
|
ČIŠĆENJE I DEZINFEKCIJA
Prije početka nastave i za vrijeme odmora obavlja se provjetravanje učionica i ostalih prostorija. O provjetravanju prije i nakon nastave brinu spremačice, a za vrijeme odmora učitelji.
Nakon prve i druge smjene uz provjetravanje, obavlja se čišćenje i dezinfekcija svih površina u školi.
SUMNJA NA COVID-19
Ukoliko se tijekom boravka u Školi pojave znakovi bolesti kod učenika, odmah se poziva roditelj, učenik se izolira u prikladnoj prostoriji do dolaska roditelja. Ukoliko se znakovi pojave kod zaposlenika, on odmah napušta školu. Ravnateljica (u njenom odsustvu – osoba koju ravnateljica ovlasti) obavještava nadležnog epidemiologa u slučaju sumnje na grupiranje osoba sa sumnjom na COVID-19, te u slučaju pojedinačne potvrđene infekcije COVID-19 koju zaposlenik, odnosno roditelj imaju obvezu žurno javiti ravnateljici.
STUPANJE NA SNAGU PROTOKOLA
Protokol stupa na snagu 6.rujna 2021. i obvezuje sve zaposlenike, učenike i roditelje.
KLASA: 602-02/21-34/9
URBROJ: 251-460-21-1
U Sesvetama 3. rujna 2021.
Ravnateljica:
Gordana Vojnović, prof.
REPUBLIKA HRVATSKA
GRAD ZAGREB
OSNOVNA ŠKOLA SESVETSKA SELA
Letnička 5, 10 360 Sesvete
KLASA: 003-01/21-01/5
URBROJ: 251-460-21-10
Sesvete, 1. travnja 2021. godine
Na temelju članka 119. stavka 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine broj 87/08, 86/09, 92/12, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19 i 64/20) i članka 30. Statuta Osnovne škole Sesvetska Sela, nakon provođenja izbora za predstavnika radnika u Školski odbor, predsjednik Izbornog odbora donosi
ODLUKU
O IMENOVANJU PREDSTAVNIKA RADNIKA
ČLANOM ŠKOLSKOG ODBORA
I.
Ksenija Borović, učiteljica razredne nastave, imenuje se članom Školskog odbora kao predstavnica radnika Osnovne škole Sesvetska Sela.
Dana 24. ožujka 2021. godine objavljen je Zapisnik Izbornog odbora o konačnim rezultatima izbora za predstavnika radnika u Školski odbor, na koji u roku od tri radna dana od dana objavljivanja nije podnesen pisani prigovor.
Postupak izbora predstavnika radnika u Školski odbor proveden je u skladu s odredbama članka 140. do članka 147. Zakona o radu (Narodne novine broj 93/14, 127/17 i 98/19) o postupku za izbor radničkog vijeća, te u skladu s odredbama Pravilnika o postupku izbora radničkog vijeća (Narodne novine broj 3/16, 52/17 i 138/2020).
II.
Član Školskog odbora iz točke I. ove Odluke imenuje se na vrijeme od četiri (4) godine.
Mandat člana Školskog odbora počinje teći od dana konstituiranja Školskog odbora.
III.
Ova Odluka vrijedi od dana donošenja.
Ova Odluka je objavljena na oglasnoj ploči i na mrežnim stranicama Osnovne Škole Sesvetska Sela danom donošenja.
Predsjednica Izbornog odbora
________________________
Zrinka Jurić Avmedoski, prof.
Zapisnik o konačnim rezultatima izbora člana Školskog odbora priložen je u nastavku.
OSNOVNA ŠKOLA SESVETSKA SELA
LETNIČKA 5, 10 360 SESVETE
KLASA: 112-01/21-03/1
URBROJ: 251-460-21-1
U Sesvetama 10. ožujka 2021.
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19 i 64/20) ravnateljica Osnovne škole Sesvetska Sela, Letnička 5, Sesvete, raspisuje
N A T J E Č A J za popunu radnih mjesta
UVJETI: Kandidati moraju ispunjavati opce i posebne uvjete sukladno Zakonu o radu, Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi te:
- za radna mjesta 1. - 4. kandidati moraju ispunjavati i uvjete propisane Pravilnikom o odgovarajučoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (NN 6/19).
- za radno mjesto pod rednim brojem 5., kandidati moraju imati završenu srednju školu tehničke struke, uvjerenje o posebnoj zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova s posebnim uvjetima rada i uvjerenje o osposobljenosti za rukovatelja centralnog grijanja odnosno ložača centralnog grijanja prema posebnim propisima; sukladno članku 6. Pravilnika o radu Osnovne škole Sesvetska Sela.
Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
U prijavi je potrebno navesti ime i prezime, adresu stanovanja, broj mobitela, e-mail adresu te naziv radnog mjesta na koje se kandidat prijavljuje.
Uz vlastoručno potpisnu prijavu potrebno je dostaviti:
Priložene isprave dostavljaju se u preslici, uz obvezu predočenja izvornika dokumenata na zahtjev.
Kandidati koji se u prijavi pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi priložiti dokaze o ostvarivanju prava prednosti na koje se pozivaju.
Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17) uz prijavu na natječaj dužni su priložiti, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve potrebne dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:
https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf.
S kandidatima koji ispunjavaju uvjete iz natječaja i pravodobno su dostavili potpune prijave bit će proveden postupak procjene i vrednovanja.
Termin, mjesto i način provjere znanja i sposobnosti odnosno vrednovanja kandidata, bit će objavljeni na službenoj stranici škole http://os-sesvetska-sela-zg.skole.hr/skola/natjecaji 3 (tri) dana prije održavanja istoga. Kandidati se neće posebno pozivati. Ukoliko se ne pojave na procjeni, smatrat će se da su odustali od prijave na natječaj.
Kandidati prijavom na natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.
Rok za podnošenje prijava je 8 (osam) dana od dana objave natječaja.
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta dostaviti ili poslati poštom na adresu: Osnovna škola Sesvetska Sela, Letnička 5, 10 360 Sesvete, s naznakom „Za natječaj“.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni putem službenih stranica Škole sukladno članku 15. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi Sesvetska Sela
Natječaj se objavljuje na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Osnovne škole Sesvetska Sela te mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Ravnateljica:
Gordana Vojnović, prof.
Odluka o imenovanju izbornog odbora, Odluka o provođenju izbora i zapisnik izbornog povjerenstva, priloženi su u nastavku.