preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login
Radionica

Projekt

Osvojen Oskar znanja

Naši učenici već godinama pokazuju zavidno znanje na svim razinama natjecanja iz hrvatskoga jezika. Svojom izvrsnošću Rita Zonjić probila se na sam vrh te je kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika osvojila Oskar znanja 2017. godine.

Mentorica Renata Kovačićek, prof.

 

Klokan bez granica

Školska himna

Školska himna

Tekst: Olgica Pavičić-Čović, prof hrv. jezika
Glazba: Gordana Vojnović, prof. glaz. kulture

U Letničkoj ulici
Baš na broju pet
Sakrila se naša škola
Cijeli mali svijet.


Narančasti prozori
Što joj radost daju
Od čistoće blistaju
Sve je k'o u raju.


Tu se prva slova pišu
Tu sva djeca crtež rišu
Tu se dijeli, tu se množi (ritt.)
Tu se svako srce složi


Pripjev:
NEK' NAM SRCE BUDE PUNO
NEK' NAM ZNANJE UVIJEK CVJETA
NEK' PUTEVI SVI TE VODE
DO NAJDRAŽE ŠKOLE SVIJETA. 2X


Finale:
Nek' putevi svi te vode
Do najdraže škole svijeta.

Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

Kalendar
« Svibanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

E-usmjeravanje

edu.hr

Loomen

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

e-Dnevnik

e-Matica

MZOS

CARNet

e-Škole

Prometna učilica

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

EDU knjižara

eLektire

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

Stipendije

Usavršavanje tima za unapređenje čitalačke, financijske i digitalne pismenosti

Usavršavanje tima za unapređenje čitalačke, financijske i digitalne pismenosti čini 12 odgojno obrazovnih djelatnika,  iz svake partnerske škole po 6.

Dvodnevno usavršavanje tima za izradu i provedbu kurikuluma održano je u Obrtničkom učilištu 14.  15. ožujka 2018. godine, a obuhvatilo je sljedeće teme:

  • Određivanje cilja
  • Strategija izrade kurikuluma
  • Ustrojstvo kurikuluma
  • Materijalni uvjeti i evaluacija
  • Zadaće za razvoj odgojno-obrazovnog programa
  • Vrednovanje programa
  • Kreiranje obrasca

Ovo usavršavanje je priprema za razvoj izvannastavnih aktivnosti putem edukacije  u trajanju od 6 dana, koju će provesti 3 trenera Obrtničkog učilišta u travnju i svibnju ove godine, a usmjereni su na razvoj čitalačke, digitalne i financijske pismenosti.

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
4 obavijest.pdf
foto 3.zip

Radionice

U sklopu Elementa projekta Stručno usavršavanje odgojno obrazovnih djelatnika Obrtničko učilište održalo je radionice za nastavnike za upotrebu projektne nastave i interaktivnih metoda u nastavi u trajanju od 3 dana.

U Osnovnoj školi Sesvetska Sela radionice su održane 05.,06. i 08.veljače, a u  Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija  07., 14. i 21. veljače ove godine.

Stručno usavršavanje je obuhvatilo sljedeće teme:

  • Metode upoznavanja i očekivanja,
  • Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
  • Stilovi učenja
  • Mentalne mape
  • Metoda slagalice
  • Prezentacija i prezentacijske vještine
  • Uloga nastavnika u obrazovnom procesu
  • Projektna nastava
  • Povratna informacija i evaluacija
  • Metode zagrijavanja i povećanja koncentracije

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
3 obavijest.pdf
foto.zip
foto 2.zip

Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika radionice

Obrtničko učilište-ustanova za obrazovanje odraslih, partner u projektu provelo je u sklopu Elementa 1 Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika radionice o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti.

U Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija radionica se održala 30. siječnja 2018. godine na kojoj je sudjelovao 21 nastavnik.

U Osnovnoj školi Sesvetska Sela radionica se održala 31. siječnja 2018. godine uz sudjelovanje 15 nastavnika.

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
2 obavijest.pdf
foto 1.zip

O projektu "Pismenost za sadašnjost i budućnost"

Projekt „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ odobren je za provedbu u ukupnom iznosu od 896.753,96 HRK  od Ministarstva znanosti i obrazovanja u okviru poziva  Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja. Projekt se provodi u razdoblju 30.11.2017. do 30.11.2019. godine i u cijelosti je financiran iz EU potpore na temelju ugovora br. UP.03.02.2.03.0014.

Projekt provode Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija i partneri: Osnovna škola Sesvetska Sela i Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih.

Svrha i opravdanost projekta:

Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim životnim sferama. Učenjem se utječe na informacijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva u cjelini. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt je  fokusiran na one koje su kroz brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost.

Prema podacima međunarodnih istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije.

Slijedom navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.

Ciljnu skupinu projekta čini 30 odgojno-obrazovnih djelatnika te 48 učenika, a odabir za sudjelovanje u aktivnostima provodit će se na temelju motiviranosti i dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.

Provedba projekta uključuje 4 elementa:

  1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika
  2. Razvoj i provedba izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost (svaka škola po dvije izvannastavne aktivnosti)
  3. Promidžba i vidljivost te
  4. Upravljanje projektom i administracija.

Odobrenim sredstvima će se nabaviti oprema koja će se koristiti za unapređenje pismenosti u školama i razvit će se otvoreni digitalni repozitorij.

Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH. Profesionalni razvoj kroz usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije. Na razini EU projekt prati Strategiju Europa 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe.

Priloženi dokumenti:
1 obavijest.pdf

preskoči na navigaciju