preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login
Škola za život

Školska himna

Školska himna

Tekst: Olgica Pavičić-Čović, prof hrv. jezika
Glazba: Gordana Vojnović, prof. glaz. kulture

U Letničkoj ulici
Baš na broju pet
Sakrila se naša škola
Cijeli mali svijet.


Narančasti prozori
Što joj radost daju
Od čistoće blistaju
Sve je k'o u raju.


Tu se prva slova pišu
Tu sva djeca crtež rišu
Tu se dijeli, tu se množi (ritt.)
Tu se svako srce složi


Pripjev:
NEK' NAM SRCE BUDE PUNO
NEK' NAM ZNANJE UVIJEK CVJETA
NEK' PUTEVI SVI TE VODE
DO NAJDRAŽE ŠKOLE SVIJETA. 2X


Finale:
Nek' putevi svi te vode
Do najdraže škole svijeta.

Office 365

Projekt EU

Brojač posjeta
Ispis statistike od 27. 3. 2019.

Ukupno: 27551
Ovaj mjesec: 4041
Ovaj tjedan: 585
Danas: 177
Oskar znanja 2018.

Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.

Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

Idemo u srednju!

 

Klokan bez granica

 

Hour of Code

Kalendar
« Studeni 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

E-usmjeravanje

edu.hr

Loomen

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

RASPORED SATI

 

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Ponavljanje gradiva

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

EDU knjižara

eLektire

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

Stipendije

Započela je provedba izvannastavne aktivnosti „Tražim, čitam, pišem, pamtim“

U ponedjeljak, 28.siječnja 2019. održana je zajednička radionica učenika i roditelja s ciljem informiranja roditelja o ustroju nove izvannastavne aktivnosti „Tražim, čitam, pišem, pamtim“ u sklopu projekta „Pismenost za sadašnjost i budućnost“. Voditeljice aktivnosti, učiteljica Zorka Brekalo, Marijana Magdić, prof. i Josipa Teodorović, mag.prim.educ., predstavile su roditeljima sam projekt, a zatim i izvannastavnu aktivnost. Nakon što su roditelji upoznati s planiranim načinom provedbe aktivnosti „Tražim, čitam, pišem, pamtim“, uslijedila je zajednička aktivnost učenika i roditelja - „Kućni budžet“. Kako su učenici već upoznati s ovom aktivnošću na jednoj od motivacijskih radionica, oni su bili pomagači svojim roditeljima kako bi što bolje izvršili zadani zadatak. 

Kada je u vedrom ozračju aktivnost privedena kraju, roditelji su ispunili sve potrebne pristupnice i suglasnosti kako bi njihova djeca mogla započeti pohađanje nove izvannastavne aktivnosti koja će zasigurno pozitivno utjecati na njihov osobni razvoj.

Fotogalerija

Započela je provedba izvannastavne aktivnosti „Novac - dokument pisma i jezika“

Prva zajednička radionica učenika i roditelja  izvannastavne aktivnosti „Novac-dokument pisma i jezika“  održana je u srijedu 23. siječnja 2019. godine. Voditeljice aktivnosti (Ksenija Borović, mag.prim.obrazovanja, Ivona  Borović, mag.prim.obrazovanja, Valentina Ćosić,prof., Michaela Lulić,prof.) na početku su radionice informirale roditelje o samom projektu „Pismenost za sadašnjost i budućnost“,a zatim im ukratko predstavile ustroj same izvannastavne aktivnosti i vrijeme provođenja iste. Roditelji su upoznati i s načinom rada u sve tri zastupljene pismenosti (čitalačka, digitalna i financijska )u izvannastavnoj aktivnosti. Tri su se djevojčice spontano javile za riječ i prisutnim roditeljima ispričale kako im je na motivacijskim radionicama bilo jako zabavno, zanimljivo i poučno te kako su jedva dočekale provođenje aktivnosti. Učenici su zatim demonstrirali pojedine dijelove motivacijskih radionica i pozvali roditelje da im se priključe. Roditelji su se vrlo rado odazvali i sudjelovali u aktivnostima zajedno s djecom.

Pri kraju susreta voditeljice aktivnosti su zamolile roditelje da ispune potrebne pristupnice i suglasnosti te da iznesu svoje prve dojmove o radionici, ali i samoj aktivnosti. Svi roditelji, bez zadrške, su se složili kako im je današnja radionica bila jako zanimljiva, a da samu izvannastavnu aktivnost smatraju poučnom i potrebnom u današnjem odgoju i obrazovanju njihove djece.

Fotogalerija

Treća motivacijska radionica

22. studenoga 2018. održana je treća motivacijska radionica za učenike u sklopu projekta „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ .

U radionici je sudjelovao 21 učenik. Učenici su putem ove radionice pobliže upoznati s izvannastavnim aktivnostima koje će imati priliku pohađati od siječnja 2019.

Dio radne atmosfere možete pogledati u fotogaleriji.

Motivacijske radionice za učenike

11. i 12. listopada 2018. održane su motivacijske radionice za učenike u sklopu projekta „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ .

U radionicama je sudjelovalo 35 učenika. Učenicima su putem radionica predstavljene izvannastavne aktivnosti koje će imati priliku pohađati od siječnja 2019.

Dio radne atmosfere možete pogledati u fotogaleriji.

 

Prilozi:

1. motivacijska radionica - Igra asocijacije

1. motivacijska radionica - Igra memory

2.motivacijska radionica - Igra asocijacije

 

Usavršavanje tima za unapređenje čitalačke, financijske i digitalne pismenosti

Usavršavanje tima za unapređenje čitalačke, financijske i digitalne pismenosti čini 12 odgojno obrazovnih djelatnika,  iz svake partnerske škole po 6.

Dvodnevno usavršavanje tima za izradu i provedbu kurikuluma održano je u Obrtničkom učilištu 14.  15. ožujka 2018. godine, a obuhvatilo je sljedeće teme:

  • Određivanje cilja
  • Strategija izrade kurikuluma
  • Ustrojstvo kurikuluma
  • Materijalni uvjeti i evaluacija
  • Zadaće za razvoj odgojno-obrazovnog programa
  • Vrednovanje programa
  • Kreiranje obrasca

Ovo usavršavanje je priprema za razvoj izvannastavnih aktivnosti putem edukacije  u trajanju od 6 dana, koju će provesti 3 trenera Obrtničkog učilišta u travnju i svibnju ove godine, a usmjereni su na razvoj čitalačke, digitalne i financijske pismenosti.

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
4 obavijest.pdf
foto 3.zip

Radionice

U sklopu Elementa projekta Stručno usavršavanje odgojno obrazovnih djelatnika Obrtničko učilište održalo je radionice za nastavnike za upotrebu projektne nastave i interaktivnih metoda u nastavi u trajanju od 3 dana.

U Osnovnoj školi Sesvetska Sela radionice su održane 05.,06. i 08.veljače, a u  Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija  07., 14. i 21. veljače ove godine.

Stručno usavršavanje je obuhvatilo sljedeće teme:

  • Metode upoznavanja i očekivanja,
  • Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
  • Stilovi učenja
  • Mentalne mape
  • Metoda slagalice
  • Prezentacija i prezentacijske vještine
  • Uloga nastavnika u obrazovnom procesu
  • Projektna nastava
  • Povratna informacija i evaluacija
  • Metode zagrijavanja i povećanja koncentracije

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
3 obavijest.pdf
foto.zip
foto 2.zip

Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika radionice

Obrtničko učilište-ustanova za obrazovanje odraslih, partner u projektu provelo je u sklopu Elementa 1 Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika radionice o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti.

U Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija radionica se održala 30. siječnja 2018. godine na kojoj je sudjelovao 21 nastavnik.

U Osnovnoj školi Sesvetska Sela radionica se održala 31. siječnja 2018. godine uz sudjelovanje 15 nastavnika.

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
2 obavijest.pdf
foto 1.zip

O projektu "Pismenost za sadašnjost i budućnost"

Projekt „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ odobren je za provedbu u ukupnom iznosu od 896.753,96 HRK  od Ministarstva znanosti i obrazovanja u okviru poziva  Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja. Projekt se provodi u razdoblju 30.11.2017. do 30.11.2019. godine i u cijelosti je financiran iz EU potpore na temelju ugovora br. UP.03.02.2.03.0014.

Projekt provode Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija i partneri: Osnovna škola Sesvetska Sela i Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih.

Svrha i opravdanost projekta:

Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim životnim sferama. Učenjem se utječe na informacijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva u cjelini. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt je  fokusiran na one koje su kroz brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost.

Prema podacima međunarodnih istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije.

Slijedom navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.

Ciljnu skupinu projekta čini 30 odgojno-obrazovnih djelatnika te 48 učenika, a odabir za sudjelovanje u aktivnostima provodit će se na temelju motiviranosti i dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.

Provedba projekta uključuje 4 elementa:

  1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika
  2. Razvoj i provedba izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost (svaka škola po dvije izvannastavne aktivnosti)
  3. Promidžba i vidljivost te
  4. Upravljanje projektom i administracija.

Odobrenim sredstvima će se nabaviti oprema koja će se koristiti za unapređenje pismenosti u školama i razvit će se otvoreni digitalni repozitorij.

Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH. Profesionalni razvoj kroz usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije. Na razini EU projekt prati Strategiju Europa 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe.

Priloženi dokumenti:
1 obavijest.pdf

preskoči na navigaciju