Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Svečanom podjelom diploma u našoj školi te svečanom završnom konferencijom u Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija u Zagrebu, završila je provedba projekta „Pismenost za sadašnjost i budućnost“.
Fotografije s podjele diploma pogledajte u fotogaleriji, a prezentacije kojima su predstavljeni rezultati projekta pogledajte u priloženim dokumentima.
U ponedjeljak, 28.siječnja 2019. održana je zajednička radionica učenika i roditelja s ciljem informiranja roditelja o ustroju nove izvannastavne aktivnosti „Tražim, čitam, pišem, pamtim“ u sklopu projekta „Pismenost za sadašnjost i budućnost“. Voditeljice aktivnosti, učiteljica Zorka Brekalo, Marijana Magdić, prof. i Josipa Teodorović, mag.prim.educ., predstavile su roditeljima sam projekt, a zatim i izvannastavnu aktivnost. Nakon što su roditelji upoznati s planiranim načinom provedbe aktivnosti „Tražim, čitam, pišem, pamtim“, uslijedila je zajednička aktivnost učenika i roditelja - „Kućni budžet“. Kako su učenici već upoznati s ovom aktivnošću na jednoj od motivacijskih radionica, oni su bili pomagači svojim roditeljima kako bi što bolje izvršili zadani zadatak.
Kada je u vedrom ozračju aktivnost privedena kraju, roditelji su ispunili sve potrebne pristupnice i suglasnosti kako bi njihova djeca mogla započeti pohađanje nove izvannastavne aktivnosti koja će zasigurno pozitivno utjecati na njihov osobni razvoj.
Prva zajednička radionica učenika i roditelja izvannastavne aktivnosti „Novac-dokument pisma i jezika“ održana je u srijedu 23. siječnja 2019. godine. Voditeljice aktivnosti (Ksenija Borović, mag.prim.obrazovanja, Ivona Borović, mag.prim.obrazovanja, Valentina Ćosić,prof., Michaela Lulić,prof.) na početku su radionice informirale roditelje o samom projektu „Pismenost za sadašnjost i budućnost“,a zatim im ukratko predstavile ustroj same izvannastavne aktivnosti i vrijeme provođenja iste. Roditelji su upoznati i s načinom rada u sve tri zastupljene pismenosti (čitalačka, digitalna i financijska )u izvannastavnoj aktivnosti. Tri su se djevojčice spontano javile za riječ i prisutnim roditeljima ispričale kako im je na motivacijskim radionicama bilo jako zabavno, zanimljivo i poučno te kako su jedva dočekale provođenje aktivnosti. Učenici su zatim demonstrirali pojedine dijelove motivacijskih radionica i pozvali roditelje da im se priključe. Roditelji su se vrlo rado odazvali i sudjelovali u aktivnostima zajedno s djecom.
Pri kraju susreta voditeljice aktivnosti su zamolile roditelje da ispune potrebne pristupnice i suglasnosti te da iznesu svoje prve dojmove o radionici, ali i samoj aktivnosti. Svi roditelji, bez zadrške, su se složili kako im je današnja radionica bila jako zanimljiva, a da samu izvannastavnu aktivnost smatraju poučnom i potrebnom u današnjem odgoju i obrazovanju njihove djece.
22. studenoga 2018. održana je treća motivacijska radionica za učenike u sklopu projekta „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ .
U radionici je sudjelovao 21 učenik. Učenici su putem ove radionice pobliže upoznati s izvannastavnim aktivnostima koje će imati priliku pohađati od siječnja 2019.
Dio radne atmosfere možete pogledati u fotogaleriji.
11. i 12. listopada 2018. održane su motivacijske radionice za učenike u sklopu projekta „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ .
U radionicama je sudjelovalo 35 učenika. Učenicima su putem radionica predstavljene izvannastavne aktivnosti koje će imati priliku pohađati od siječnja 2019.
Dio radne atmosfere možete pogledati u fotogaleriji.
Prilozi:
1. motivacijska radionica - Igra asocijacije
1. motivacijska radionica - Igra memory
2.motivacijska radionica - Igra asocijacije
Usavršavanje tima za unapređenje čitalačke, financijske i digitalne pismenosti čini 12 odgojno obrazovnih djelatnika, iz svake partnerske škole po 6.
Dvodnevno usavršavanje tima za izradu i provedbu kurikuluma održano je u Obrtničkom učilištu 14. 15. ožujka 2018. godine, a obuhvatilo je sljedeće teme:
Ovo usavršavanje je priprema za razvoj izvannastavnih aktivnosti putem edukacije u trajanju od 6 dana, koju će provesti 3 trenera Obrtničkog učilišta u travnju i svibnju ove godine, a usmjereni su na razvoj čitalačke, digitalne i financijske pismenosti.
Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.
U sklopu Elementa projekta Stručno usavršavanje odgojno obrazovnih djelatnika Obrtničko učilište održalo je radionice za nastavnike za upotrebu projektne nastave i interaktivnih metoda u nastavi u trajanju od 3 dana.
U Osnovnoj školi Sesvetska Sela radionice su održane 05.,06. i 08.veljače, a u Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija 07., 14. i 21. veljače ove godine.
Stručno usavršavanje je obuhvatilo sljedeće teme:
Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.
Obrtničko učilište-ustanova za obrazovanje odraslih, partner u projektu provelo je u sklopu Elementa 1 Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika radionice o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti.
U Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija radionica se održala 30. siječnja 2018. godine na kojoj je sudjelovao 21 nastavnik.
U Osnovnoj školi Sesvetska Sela radionica se održala 31. siječnja 2018. godine uz sudjelovanje 15 nastavnika.
Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.
Projekt „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ odobren je za provedbu u ukupnom iznosu od 896.753,96 HRK od Ministarstva znanosti i obrazovanja u okviru poziva Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja. Projekt se provodi u razdoblju 30.11.2017. do 30.11.2019. godine i u cijelosti je financiran iz EU potpore na temelju ugovora br. UP.03.02.2.03.0014.
Projekt provode Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija i partneri: Osnovna škola Sesvetska Sela i Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih.
Svrha i opravdanost projekta:
Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim životnim sferama. Učenjem se utječe na informacijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva u cjelini. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt je fokusiran na one koje su kroz brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost.
Prema podacima međunarodnih istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije.
Slijedom navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.
Ciljnu skupinu projekta čini 30 odgojno-obrazovnih djelatnika te 48 učenika, a odabir za sudjelovanje u aktivnostima provodit će se na temelju motiviranosti i dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.
Provedba projekta uključuje 4 elementa:
Odobrenim sredstvima će se nabaviti oprema koja će se koristiti za unapređenje pismenosti u školama i razvit će se otvoreni digitalni repozitorij.
Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH. Profesionalni razvoj kroz usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije. Na razini EU projekt prati Strategiju Europa 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe.