preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login

eTwinning

Uskrsna bojanka

Ponašanje na internetu

Osobni podatci

Svjetski dan voda

Vodeni kviz

BOJANJE

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Bjež' Marko!

Upute za ScratchJr

Kviz iz geografije

Edukacijski web portal Croatian Makersa

Je li slika realna?

Sigurnost na internetu

Brojevna crta

Test brzine tipkanja

Matematičke mozgalice

Mozgalice s riječima

 

KRIŽIĆ KRUŽIĆ

IZLAZ IZ LABIRINTA

MATEMATIČKA MOZGALICA

BOJANKA

Tangram

Scratch labirint

3D MODELIRANJE

KVIZ

Predkodiranje

Odgovori na pitanja

Zvjezdani ratovi

Pozdrav svijete!

PISALICA

PREMETALJKA

Nogomet

Pozdrav Svijet

SATI KODIRANJA

Spoji parove

Poveži ikonu programa i njegovu namjenu

INFORMATIKA ZA 5. RAZRED

 

DIJELOVI RAČUNALA

TIPKALICA

 

TIPKAMO

POVUCI MIŠEM

UPARI

AVANTURA U TIPKOGRADU

POTVRDA TIPKOZNAČKA

Priloženi dokumenti:
POTVRDA TIPKOZNACKA.pdf

Poveži sliku s nazivom

Minecraft Skin Editor

Informatika za 1. razred

Uporaba miša i tipkovnice

AKTIVACIJE

Aktivacija Office 365 i ostalih usluga

Prijava u MS Teams

NOVI WEBMAIL

Upute za učitelje

https://e-dnevnik.skole.hr

e-Dnevnik za roditelje

 

Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr

Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Povijesni razvoj računala

Upute za spajanje

Vikendom u sportske dvorane

Priloženi dokumenti:
Raspored.pdf

 

Sat kodiranja

 

Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php

Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883

Priloženi dokumenti:
WIN10 upute.pdf

Tražilica
Brošura Državne uprave za zaštitu i spašavanje
Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
Pomoć oko tableta

U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.

http://skolazazivot.hr/ucitelji/

e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

 

Škola za život

Projekt EU

eTwinning

Oskar znanja 2018.

Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.

 

Hour of Code

E-usmjeravanje

edu.hr

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

 

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Ponavljanje gradiva

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

ISTRAŽIVANJE NAVIKA UČENJA I ODNOSA PREMA UČENJU UČENIKA TREĆEG RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE SESVETSKA SELA

U Zagredbu 23.2.2022.

Na satima razrednika učenika trećeg razreda, Osnovne škole Sesvetska Sela, provedena je anonimna samoprocjena navika učenja te učeničkog odnosa prema učenju. Cilj ove samoprocjene je bilo realizirati ishode međupredmetnih tema, ali i istražiti koliko i kako učenici uče kod kuće, tko im redovito pomaže, koje radne materijale korist , što ih ometa u učenju te kako se odmaraju nakon učenja. Nakon prikupljenih odgovora, Aktiv trećeg razreda nastavio bi s provođenjem metoda „Učiti kako učiti“ kako bismo osnažili naše učenike u razvoju radnih navika te pozitivnom odnosu prema učenju.

Ovim malim istraživanjem je obuhvaćeno 84 učenika 3.a, 3.b, 3.c i 3.d odjeljenja. Nakon popunjenih listića s pitanjima, s učenicima smo kratko i prokomentirale pojedine odgovore. Zahvaljujem se kolegicama mojeg Aktiva na prikupljenim podacima. Neki odgovori obrađeni su i grafički.

Kod učenika razredne nastave, veliku važnost ima redovita podrška roditelja u učenju. Redovito praćenje i praktična podrška u učenju svakako doprinosi pozitivnom odnosu učenika prema učenju i školskim obvezama.

Roditelji najčešće ispituju učenike prije pisane provjere ili im pomažu kod pisanja domaće zadaće. Ponekad roditelji ukazuju na važnost svakodnevnog učenja, ali izostaje kontinuirana podrška, dok nasuprot tome prekomjerna uključenost  roditelja može imati za posljedicu nerazvijenu motivaciju i vještinu učenja.

Važno je imati i „mjesto za učenje“. Kada učenik uvijek sjedne na uobičajeno mjesto, uključuje se „program za učenje“.

Poželjno je da to mjesto za učenje nije, na primjer, krevet ili fotelja jer su to mjesta za odmor i maštu. Prostorija treba biti mirna, provjetrena te je poželjno isključiti TV i mobitel, koje učenici najčešće navode kao ometajući faktor pri učenju (često navode i mlađu braću koja ih ometaju u učenju)

Rezultati također ukazuju da je učenicima glavni motiv za učenje postizanje dobre ocjene. Treba naglasiti da je kod učenja vrlo rijetko prisutno učenje koje je motivirano zanimanjem za sadržaj koji se uči ili uživanjem u stjecanju novih navika i znanja.

Ova samoprocjena trebala bi učenike i učitelje potaknuti na promišljanje. Dobri načini učenja, učiti kako učiti mogu učeniku pomoći da bude što uspješniji u učenju. Svakako je dobro napraviti plan učenja prema rasporedu predmeta u školi te najavljenim pisanim provjerama i ostalim aktivnostima.

Motivacija učenika može se potaknuti i iskustvenim učenjem. Tada su učenici uključeni u planiranje aktivnosti, angažirani su i koncentrirani. Najčešći rezultat nedovoljne motivacije su strah od neuspjeha i dosada. Ukoliko ih nastavne metode i sadržaji ne motiviraju dovoljno, dosada se javlja kada su učenici pasivni jer ne znaju što se od njih očekuje.

Veliki broj učenika tijekom učenja samo ponekad radi bilješke tijekom učenja. Bilježenjem najvažnijih ideja, pojmova te podcrtavanje pridonosi lakšem i učinkovitijem učenju. Pozitivno je što veliki broj učenika (50 učenika od 84) koristi različite izvore znanja,  a samo njih 9 je zaokružilo da kod učenja koriste samo bilježnicu.

I na kraju - kako se učenici odmaraju nakon učenja. Najveći broj učenika zaokružio je da odmara igranjem igrica ili pregledavanjem sadržaja na mobitelu, te ponekad u igri s braćom i prijateljima dok je šetnju odabrao vrlo mali broj učenika (u ovom pitanju, učenici su mogli odabrati više odgovora).

Bilo bi vrlo korisno nakon učenja napraviti pauzu od barem 1 sata i pri tome ne koristiti mobitel ili TV, već uključiti neku motoričku aktivnost.

Galerija s grafovima istraživanja.

Učiteljica savjetnica Ksenija Borović

Zaključak

Ovo malo istraživanje ukazuje da je s učenicima potrebno ojačati dodatne sadržaje ili aktivnosti koje će zadovoljiti njihovu znatiželju. Pri tome trebaju naučiti kako dobro i na poželjan način procesuirati informacije te razviti niz osobnih vještina i strategija. Naučiti  kako organizirati svoje učenje i naučiti kako učiti učenicima će znatno pomoći kod razvoja motivacije te će postati uspješniji.

preskoči na navigaciju