Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Na temelju članka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine 87/08, 86/09, 92/10, 105/10 - ispravak, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12 - pročišćeni tekst, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20 – Uredba 151/22, 155/23 i 156/23) Osnovna škola Sesvetska Sela
Javni poziv
za zapošljavanje osobe/a za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi u Osnovnoj školi Sesvetska Sela
POMOĆNIK U NASTAVI
Broj traženih osoba:
- 1 pomoćnik u nastavi
Vrsta zaposlenja: Na određeno, nepuno radno vrijeme, najdulje do kraja školske godine 2024./2025.
Radno vrijeme: 20 sati tjedno
Način rada: 2 smjene
Naknada za prijevoz: u cijelosti
Mjesto rada: Osnovna škola Sesvetska Sela, Letnička 5, 10 360 Sesvete
UVJETI:
Iznimno, na javni poziv može se prijaviti i osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2 HKO-a, ali ispunjava uvjet da ima završenu najmanje razinu obrazovanja 4.1 HKO-a i završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi, ali samo ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
OPIS POSLOVA
Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa. Potpora tijekom odgojno-obrazovnog procesa koju pruža pomoćnik u nastavi može obuhvatiti: potporu u komunikaciji i i socijalnoj uključenosti, potporu u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka te suradnju s radnicima škole, kao i s vršnjacima učenika s teškoćama u razvoju u razredu, što podrazumijeva razmjenu informacija potrebnih za praćenje i unapređivanje rada s učenikom, a u svrhu izrade izvješća o posebnostima u radu s učenikom te plana rada pomoćnika u nastavi za sljedeću školsku godinu. Poslovi pomoćnika u nastavi određeni su Zakonom o osobnoj asistenciji i Pravilnikom o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima.
.DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE
Uvažavanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost i emocionalna stabilnost.
POŽELJNO
Odabir će se izvršiti uz pomoć stručnih metoda procjene kompetencija i osobina podnositelja zahtjeva.
Sukladno članku 13. stavku 3. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine, broj 82/08. i 69/17.) na javni poziv se mogu javiti osobe oba spola. Izrazi koji se koriste u Javnom pozivu, a imaju rodno značenje koriste se neutralno i odnose se jednako na muške i na ženske osobe.
Kandidat je prilikom prijavljivanja dužan dostaviti sljedeće dokumente:
Osobe koje ostvaruju pravo prednosti prilikom zapošljavanja prema posebnim propisima, dužne su u prijavi na javni poziv pozvati se na to pravo te priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Osoba koja može ostvariti pravo prednosti:
Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine te Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine, broj 42/18) prijavom na Javni poziv smatra se da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka iz priložene dokumentacije, a koja će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja selekcijskog postupka.
Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se od 14.1.2025. godine poštom na adresu škole Osnovna škola Sesvetska Sela, Letnička 5, 10 360 Sesvete ili putem elektroničke pošte skola@os-sesvetska-sela-zg.skole.hr
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Osoba koja ne podnese pravodobnu i/ili urednu prijavu ili za koju se utvrdi da ne ispunjava formalne uvjete iz Javnog poziva, neće se smatrati kandidatom prijavljenim na Javni poziv. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u Javnom pozivu.
Javni poziv bit će objavljen 14.1.2025. godine na mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i otvoren do 22.1.2025.
Radni odnos sa školom zasnovat će se nakon provedenog postupka selekcije kandidata.
S kandidatom izabranim za pomoćnika u nastavi, OŠ Sesvetska Sela sklopit će pisani ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje, tjedno zaduženje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.
KLASA: 602-01/25-28/2 URBROJ: 251-460-25-1 Sesvete, 13. siječnja 2025. |
RAVNATELJ
Josip Jularić, prof.
Obavještavamo vas da sukladno članku 21., stavak 1., Zakona o osobnoj asistenciji, pomoćnik u nastavi/stručni komunikacijski posrednik, među ostalim mora biti zdravstveno sposobna osoba.
S obzirom da Zakon o osobnoj asistenciji propisuje zdravstvenu sposobnost kao uvjet za zasnivanje radnog odnosa, osobu izabranu za rad na radnom mjestu pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika upućujemo da prije početka rada od izabranog liječnika opće prakse zatraži upućivanje na ocjenu (opće) zdravstvene sposobnosti te ishodi potvrdu (uvjerenje) o zdravstvenoj sposobnosti.
Upućujemo sve zaposlene PUN/SKP-ove na ishođenje potvrde (uvjerenja) o zdravstvenoj sposobnosti.
Kratak opis vezan uz Projekt: