preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login

eTwinning

NATJECANJE DABAR 2024

DABAR 2024

BUDI INTERNET GENIJALAC

UPUTE ZA INTERLAND

AVANTURA U TIPKOGRADU

Kviz iz Sigurnostu na internetu

Slagalica iz sigurnosti na internetu

Složi puzzle

ZDRAVLJE JE NAJVAŽNIJE

CRTAM I UŽIVAM

Zavrti kotač i nacrtaj

 

UPARI

VJEŽBE TIPKANJA

Scratch

KODIRANJE


Minecraft

KLIKNI MIŠEM

PISALICA

TIPKALICA

MOZGALICE S RIJEČIMA


POVUCI MIŠEM

TIPKE NA TIPKOVNICI




TIPKOVNICA

AVANTURA U TIPKOGRADU

POTVRDA TIPKOZNAČKA

SLAGALICA

DIJELOVI RAČUNALA

KAKO KOMUNICIRAMO

NEKADA I SADA

SIMBOL DO SIMBOLA

PIGPEN

REBUS

SPOJI PAROVE

KVIZ IZ SIMBOLA

EMOTIKONI

PLAN SOBE

PIKTOGRAM

ODABERI RIJEČ

3D MODELIRANJE

SATI KODIRANJA

KODIRANJE

DIGITALNI SVIJET

INTERNET GENIJALAC

UPUTE ZA INTERLAND

PRETRAŽIVANJE INTERNETA

KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

INTERNET

1. KVIZ


2. KVIZ


3. KVIZ

PONAŠANJE NA INTERNETU

KAKO ISPRAVO POSTUPITI

DIGITALNI TRAGOVI

ELEKTRONIČKA PORUKA

WEBMAIL

SLAGALICA

OSOBNI PODACI

HATE OUT! IGRA

KAKO ISPRAVO POSTUPITI

VREDNOVANJE

SATI KODIRANJA

Edukacijski web portal Croatian Makersa

bit.ly/microbit-rn

https://makecode.microbit.org/

PROŠETAJMO PRIRODOM

ČESTITKA ZEMLJI

ZVUK I VIDEO

PROVJERA ZNANJA BOJANJE 3D

Osobni podatci

SLAGALICA

SPOJI PAR

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Uskrsna bojanka

Svjetski dan voda

BOJANJE

Vodeni kviz

TIPKE TIPKOVNICE

Bjež' Marko!

Upute za ScratchJr

Pretraživanje interneta

Kviz iz geografije

Je li slika realna?

Sigurnost na internetu

Brojevna crta

Test brzine tipkanja

Matematičke mozgalice

KRIŽIĆ KRUŽIĆ

IZLAZ IZ LABIRINTA

MATEMATIČKA MOZGALICA

BOJANKA

Tangram

Scratch labirint

3D MODELIRANJE

KVIZ

Predkodiranje

Odgovori na pitanja

Zvjezdani ratovi

Pozdrav svijete!

PISALICA

PREMETALJKA

Nogomet

Pozdrav Svijet

SATI KODIRANJA

Spoji parove

Poveži ikonu programa i njegovu namjenu

INFORMATIKA ZA 5. RAZRED

 

DIJELOVI RAČUNALA

TIPKALICA

 

Poveži sliku s nazivom

AKTIVACIJE

Aktivacija Office 365 i ostalih usluga

Prijava u MS Teams

Upute za učitelje

https://e-dnevnik.skole.hr

e-Dnevnik za roditelje

 

Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr

Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Povijesni razvoj računala

Upute za spajanje

Vikendom u sportske dvorane

Priloženi dokumenti:
Raspored.pdf

 

Sat kodiranja

 

Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php

Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883

Priloženi dokumenti:
WIN10 upute.pdf

Tražilica
Brošura Državne uprave za zaštitu i spašavanje
Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
UŽINA 9:35 9:45
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
UŽINA 15:35 15:45
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
Pomoć oko tableta

U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.

http://skolazazivot.hr/ucitelji/

e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

 

Škola za život

Projekt EU

Oskar znanja 2018.

Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.

 

Hour of Code

E-usmjeravanje

edu.hr

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

 

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Ponavljanje gradiva

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

JetBrains Aademija

https://hyperskill.org/tracks

Radovi učenika u Scratchu
K. F.

A. G.
Scratch

Scratch je programski jezik za stvaranje igara, priča, animacija i drugih interaktivnih sadržaja. Osmišljen je za učenike od 8 do 16 godina te je programiranje u njemu potpuno vizualno. Djeca pišu programe tako da postavljaju 'likove' na 'pozornicu' i slažu blokove (naredbe) koje likovi trebaju izvršiti. Vlastite radove je moguće jednostavno podijeliti s drugima preko Interneta.

Preuzimanje Scratch 2.0

Preuzimanje Scratch 1.4 ScratchInstaller1.4

Preuzimanje Scratch verziju offline editora

Upute i primjeri programa

Kratke upute

Nova verzija programa Scratch 3 nam dolazi sljedeće godine u siječnju! Pokušajte se malo upusti u istraživanje i vidite kakve vam novosti nudi nova verzija koju možete isprobati na https://beta.scratch.mit.edu/

https://scratch.mit.edu/download

https://scratch.mit.edu/projects/editor

Izvor: CARNet e-Laboratorij

Priloženi dokumenti:
Animate the Crab.sb2
akvarij.sb

Programiranje za učenike

https://www.codemonkey.com/

Sat kodiranja - Hour of Code

https://code.org/minecraft

Coding with Chrome

Saznajte, poboljšati ili naučiti vještine pisanje koda u pregledniku Chrome.
Coding with Chrome je Google projekt jednostavna aplikacija za kodiranje u pregledniku Chrome, radi čak i offline. Korisnici su u mogućnosti stvarati programe pomoću Blockly, Coffeescript, HTML, Javascript pomoću kornjače ili pomoću programa kao što su Sphero, mBot i Lego Mindstorms.

https://chrome.google.com/webstore/detail/coding-with-chrome/becloognjehhioodmnimnehjcibkloed

Game Maker

Game Maker je besplatan program za izradu računarskih igrica bez pisanja programskog koda.

Predstavlja razvojno okruženje u okviru kojeg se putem drag & drop metode mogu jednostavno kreirati multimedijalne aplikacije, dvodimenzionalne, čak i trodimenzionalne igrice. Pogodan je za početnike koje ulaze u svijet programiranja i kojima je potreban poticaj za učenje algoritamskog načina razmišljanja.

Game Maker ima i vlastiti jezik GML (Game Maker Language) čija sintaksa je preuzeta od drugih programerskih jezika poput Delphi, C++ i JavaScript. Tako da on ne isključuje opcije za napredna podešavanja tj. za pisanje skripti s kojom bi se proširile različite mogućnosti.

Ima intuitivno korisničko sučelje s logički raspoređenim opcijama i alatima za uređivanje i izradu igrica. Samo neki od tih alata su za dodavanje pozadina, za rad sa animiranim likovima, muzikom, zvučnim efektima, objektima i slično.

U besplatnoj verziji Game Maker Studio omogućava izradu samostalne izvršne datoteke samo za Windows operativne sisteme. Komercijalne verzije Studio Professional i Studio Master Collection uklanjaju to ograničenje, kao i mnoge druge.

Game Maker Free je vrijedan vaše pažnje i isprobavanje. Sama činjenica da s njim na vrlo jednostavan i lak način možete izraditi vlastitu igricu vam to potvrđuje.

Game Maker možete skinuti s poveznice 

www.yoyogames.com/gamemaker.

KODU – programiranje slikama

KODU je vizualni programski jezik, a malac kojeg vidite na slici lijevo je njegov glavni lik. Kodu je osmišljen za programiranje računalnih igara pa se zapravo igrate stvarajući igre. Namijenjen je djeci i svima kojima je vizualno programiranje igara privlačno područje. Vrlo je intuitivan i djeca se vrlo brzo i lako snalaze u njegovom okruženju.
Kodu postoji već više od godinu dana i prvotno je napravljen za „igranje” na Xboxu za koji ovih dana izlazi i njegovo osvježeno izdanje. Početkom 2010. godine izašao je i Tehnical Preview Kodu za osobna računala, a besplatno ga možete preuzeti s Microsoftovih stranica. 
Da bi Kodu ispravno radio, na svojem računalu trebate imati instalirane .NET Framework 3.5 te . XNA Framework 3.1 . Ukoliko ih nemate, možete ih instalirati tijekom instalacije Kodua.

Iako je Kodu dostupan samo na engleskom jeziku, u potpunosti je vizualan pa je lako razumjeti o čemu se radi. Elementi njegovog programskog jezika su ikone i programiranje se radi slaganjem nizova tih vizualnih dijelova u rečenice oblika „Kada uvjet napravi ovo”.
Na slici vidite primjer niza naredbi koje znače: „Kada je na mišu pritisnuta lijeva tipka, okreni se ulijevo“. Na taj način se programira ponašanje različitih objekata.

Da biste razumjeli što se sve može s  Koduom, pogledajte videoisječak nogometne igre programirane na ovakav način.

Više o radu s Koduom pročitajte u blogu:

Kodu – prvi koraci
KODU – kretanje i sakupljanje bodova

Autor: Lidija Kralj

Programerko

Izvor: http://www.iskonstrukcije.hr/iskonstrukcija/644

Tečaj programiranja u Scratchu od sada možete pratiti i završiti putem interneta! Kroz ukupno deset lekcija za djecu od šest do 12 godina vodit će vas naš najpoznatiji YouTuber Marko Kofs s kanala Kings Of Fails Show. Uključite se u Udruga Programerko online tečaj programiranja i postanite majstor. Marko će vas u prvoj lekciji provesti kroz otvaranje računa u Scratchu, besplatnom online programu u kojem učimo programirati na https://scratch.mit.edu.

 

Google je pokrenuo web stranicu na kojoj možete naučiti programirati na https://www.google.com/edu/cs/learn.html

preskoči na navigaciju