preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login
Oskar znanja 2018.

Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.

Školska himna

Školska himna

Tekst: Olgica Pavičić-Čović, prof hrv. jezika
Glazba: Gordana Vojnović, prof. glaz. kulture

U Letničkoj ulici
Baš na broju pet
Sakrila se naša škola
Cijeli mali svijet.


Narančasti prozori
Što joj radost daju
Od čistoće blistaju
Sve je k'o u raju.


Tu se prva slova pišu
Tu sva djeca crtež rišu
Tu se dijeli, tu se množi (ritt.)
Tu se svako srce složi


Pripjev:
NEK' NAM SRCE BUDE PUNO
NEK' NAM ZNANJE UVIJEK CVJETA
NEK' PUTEVI SVI TE VODE
DO NAJDRAŽE ŠKOLE SVIJETA. 2X


Finale:
Nek' putevi svi te vode
Do najdraže škole svijeta.

Projekt

Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

Office 365

Idemo u srednju!

Klokan bez granica

 

Hour of Code

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

E-usmjeravanje

edu.hr

Loomen

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

e-Dnevnik

e-Matica

MZOS

CARNet

e-Škole

Prometna učilica

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Ponavljanje gradiva

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

EDU knjižara

eLektire

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

Stipendije

Priloženi dokumenti:
GPP 2018 19 3 10 - 4.10..pdf

Scratch

Nova verzija programa Scratch 3 nam dolazi sljedeće godine u siječnju! Pokušajte se malo upusti u istraživanje i vidite kakve vam novosti nudi nova verzija koju možete isprobati na https://beta.scratch.mit.edu/

Coding with Chrome

Saznajte, poboljšati ili naučiti vještine pisanje koda u pregledniku Chrome.
Coding with Chrome je Google projekt jednostavna aplikacija za kodiranje u pregledniku Chrome, radi čak i offline. Korisnici su u mogućnosti stvarati programe pomoću Blockly, Coffeescript, HTML, Javascript pomoću kornjače ili pomoću programa kao što su Sphero, mBot i Lego Mindstorms.

https://chrome.google.com/webstore/detail/coding-with-chrome/becloognjehhioodmnimnehjcibkloed

Game Maker

Game Maker je besplatan program za izradu računarskih igrica bez pisanja programskog koda.

Predstavlja razvojno okruženje u okviru kojeg se putem drag & drop metode mogu jednostavno kreirati multimedijalne aplikacije, dvodimenzionalne, čak i trodimenzionalne igrice. Pogodan je za početnike koje ulaze u svijet programiranja i kojima je potreban poticaj za učenje algoritamskog načina razmišljanja.

Game Maker ima i vlastiti jezik GML (Game Maker Language) čija sintaksa je preuzeta od drugih programerskih jezika poput Delphi, C++ i JavaScript. Tako da on ne isključuje opcije za napredna podešavanja tj. za pisanje skripti s kojom bi se proširile različite mogućnosti.

Ima intuitivno korisničko sučelje s logički raspoređenim opcijama i alatima za uređivanje i izradu igrica. Samo neki od tih alata su za dodavanje pozadina, za rad sa animiranim likovima, muzikom, zvučnim efektima, objektima i slično.

U besplatnoj verziji Game Maker Studio omogućava izradu samostalne izvršne datoteke samo za Windows operativne sisteme. Komercijalne verzije Studio Professional i Studio Master Collection uklanjaju to ograničenje, kao i mnoge druge.

Game Maker Free je vrijedan vaše pažnje i isprobavanje. Sama činjenica da s njim na vrlo jednostavan i lak način možete izraditi vlastitu igricu vam to potvrđuje.

Game Maker možete skinuti s poveznice 

www.yoyogames.com/gamemaker.

KODU – programiranje slikama

KODU je vizualni programski jezik, a malac kojeg vidite na slici lijevo je njegov glavni lik. Kodu je osmišljen za programiranje računalnih igara pa se zapravo igrate stvarajući igre. Namijenjen je djeci i svima kojima je vizualno programiranje igara privlačno područje. Vrlo je intuitivan i djeca se vrlo brzo i lako snalaze u njegovom okruženju.
Kodu postoji već više od godinu dana i prvotno je napravljen za „igranje” na Xboxu za koji ovih dana izlazi i njegovo osvježeno izdanje. Početkom 2010. godine izašao je i Tehnical Preview Kodu za osobna računala, a besplatno ga možete preuzeti s Microsoftovih stranica. 
Da bi Kodu ispravno radio, na svojem računalu trebate imati instalirane .NET Framework 3.5 te . XNA Framework 3.1 . Ukoliko ih nemate, možete ih instalirati tijekom instalacije Kodua.

Iako je Kodu dostupan samo na engleskom jeziku, u potpunosti je vizualan pa je lako razumjeti o čemu se radi. Elementi njegovog programskog jezika su ikone i programiranje se radi slaganjem nizova tih vizualnih dijelova u rečenice oblika „Kada uvjet napravi ovo”.
Na slici vidite primjer niza naredbi koje znače: „Kada je na mišu pritisnuta lijeva tipka, okreni se ulijevo“. Na taj način se programira ponašanje različitih objekata.

Da biste razumjeli što se sve može s  Koduom, pogledajte videoisječak nogometne igre programirane na ovakav način.

Više o radu s Koduom pročitajte u blogu:

Kodu – prvi koraci
KODU – kretanje i sakupljanje bodova

Autor: Lidija Kralj

Programerko

Izvor: http://www.iskonstrukcije.hr/iskonstrukcija/644

Tečaj programiranja u Scratchu od sada možete pratiti i završiti putem interneta! Kroz ukupno deset lekcija za djecu od šest do 12 godina vodit će vas naš najpoznatiji YouTuber Marko Kofs s kanala Kings Of Fails Show. Uključite se u Udruga Programerko online tečaj programiranja i postanite majstor. Marko će vas u prvoj lekciji provesti kroz otvaranje računa u Scratchu, besplatnom online programu u kojem učimo programirati na https://scratch.mit.edu.

 

Google je pokrenuo web stranicu na kojoj možete naučiti programirati na https://www.google.com/edu/cs/learn.html

preskoči na navigaciju