preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login
Oskar znanja 2018.

Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.

Projekt

Školska himna

Školska himna

Tekst: Olgica Pavičić-Čović, prof hrv. jezika
Glazba: Gordana Vojnović, prof. glaz. kulture

U Letničkoj ulici
Baš na broju pet
Sakrila se naša škola
Cijeli mali svijet.


Narančasti prozori
Što joj radost daju
Od čistoće blistaju
Sve je k'o u raju.


Tu se prva slova pišu
Tu sva djeca crtež rišu
Tu se dijeli, tu se množi (ritt.)
Tu se svako srce složi


Pripjev:
NEK' NAM SRCE BUDE PUNO
NEK' NAM ZNANJE UVIJEK CVJETA
NEK' PUTEVI SVI TE VODE
DO NAJDRAŽE ŠKOLE SVIJETA. 2X


Finale:
Nek' putevi svi te vode
Do najdraže škole svijeta.

Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

Office 365

Idemo u srednju!

Klokan bez granica

 

Hour of Code

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-usmjeravanje

edu.hr

Loomen

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

e-Dnevnik

e-Matica

MZOS

CARNet

e-Škole

Prometna učilica

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Ponavljanje gradiva

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

EDU knjižara

eLektire

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

Stipendije

Dan sigurnijeg interneta 2018.

EUROPSKI TJEDAN PROGRAMIRANJA OD 7. DO 22. LISTOPADA 2017.

Pripremite se, sudjelujte i naučite stvarati programiranjem!

Izvor: https://www.skolskiportal.hr/clanak/8395-pripremite-se-sudjelujte-i-naucite-stvarati-programiranjem/

Europa poboljšava digitalne vještine svojih građana – peto izdanje Europskog tjedna programiranja održava se od 7. do 22. listopada 2017. Pridružite se proslavi i naučite se izraziti programerskim jezikom.

Pripremite se, sudjelujte i naučite stvarati programiranjem!

Okušajte se u stvaranju aplikacije, igre, mrežnog mjesta, interaktivne priče ili, zašto ne, u sastavljanju hardvera ili pokretanju robota. Organizirajte druženja posvećena programiranju za svoje roditelje, djedove i bake, prijatelje, djecu ili kolege kako bi bolje razumjeli digitalni svijet i u njemu sudjelovali.

EUROPSKI TJEDAN PROGRAMIRANJA društvena je inicijativa koju vode volonteri, koji u ulozi ambasadora Tjedna programiranja u svojim zemljama promiču programiranje, računalno razmišljanje i s time povezane aktivnosti.

CILJ JE INICIJATIVE pokazati kako programiranjem realizirati vlastite ideje, povećati vidljivost programiranja i okupiti motivirane osobe radi zajedničkog učenja.

Svatko može organizirati druženje povezano s Tjednom programiranja (škole, neprofitne organizacije, poduzeća, knjižnice, programerski klubovi) i uvrstiti ga na zemljovid na mrežnoj stranici codeweek.eu, koja služi kao katalog inicijativa u području programiranja.

U sklopu inicijative Tjedan programiranja od 2013. organizirano je više od 33 000 skupova posvećenih programiranju u više od 50 zemalja u Europi i izvan nje. Od više od milijun sudionika 2016., njih 46 posto bile su žene i djevojke.

  • SUDJELUJTE U TJEDNU PROGRAMIRANJA

Organizirajte vlastiti skup posvećen programiranju i uvrstite ga na zemljovid!

Proučite naš

Nemate računalo? Sudjelujte u izvanmrežnim aktivnostima, kao što je CodyRoby.

Proučite zemljovid sa skupovima u sklopu Europskog tjedna programiranja i sudjelujte u nekom od njih.

Obratite se ambasadoru Tjedna programiranja u svojoj zemlji.

 IZAZOV

Tjedan programiranja za sve (CodeWeek4All challenge) – pozovite svoju školu da prihvati izazov i sve učenike uključi u skupove posvećene programiranju te tako od Europske komisije dobije Pohvalnicu za programersku pismenost.

KONTEKST

U sklopu jedinstvenoga digitalnog tržišta Europska komisija promiče razne inicijative usmjerene na poboljšanje digitalnih vještina radne snage i građana, primjerice unutar Koalicije za digitalne vještine i radna mjesta te Europskog tjedna programiranja. Komisija podupire komunikacijske aktivnosti i dvaput na godinu organizira sastanak ambasadora Tjedna programiranja. I drugi partneri pružaju druge oblike potpore.

Primjerice, Google će ove godine dodijeliti sredstva za inovativne događaje namijenjene djeci u dobi od 5 do 18 godina.

…………………….

  • Pišite nam

Mrežno mjesto: CodeWeek.eu

Blog: http://blog.codeweek.eu/

Twitter: @CodeWeekEU, #codeEU

Facebook: CodeEU CodeWeekHR

elektronička pošta: ivana.ruzic@skole.hr

Kako izraditi Android aplikaciju

Android aplikacije kao i mobilne aplikacije općenito, jako su popularne u zadnje vrijeme. Odlična stvar je što svatko uz malo truda iz udobnosti svog doma može izraditi aplikaciju i objaviti je Google Playju.

Iako sam osobno skloniji iOS (iPhone/iPad/iPod) aplikacijama, razlog iz kojeg prvi vodič na ovu temu posvećujem Androidu je sljedeći. Za iOS programiranje potrebno je Mac računalo, dok Android aplikacije možete programirati na Windowsim, Linux ili Mac OS-u.

U ovom vodiču pokazat ćemo kako namjestiti radnu okolinu na Windows OS-u. Kao razvojno okruženje koristit ćemo Eclipse koji je jako dobar program, ali ima nedostatak – troši puno radne memorije. Također, u ovom vodiču naučit ćemo pokrenuti našu prvu aplikaciju – „Hello world!“.

1. Preuzmimo potrebni paket

Upišimo u Google „Android SDK“ i prvi rezultat vjerojatno će biti stranica koju tražimo. Kliknimo na prvi rezultat, a zatim na „Download the SDK“.

Paket će sadržavati sve što nam je potrebno:

Eclipse IDE, razvojno okruženje s odgovarajućim pluginovima
Android SDK (Software development kit), set alata i biblioteka za razvoj, testiranje i debug

2. Raspakirajmo paket

Kreirajmo novi folder koji kasnije nećete seliti i u njega prebacimo sadržaj paketa.

3. Pokrenimo Eclipse

U raspakiranom folderu uđimo u adt-bundle-/eclipse/ i kliknimo na eclipse.exe.

Moguće je da se pojavi sljedeća greška:

U tom slučaju potrebno je preuzeti JDK (Java Development Kit) Vašu verziju operativnog sustavastranica Oraclea.

4. Podesimo Eclipse

Postavimo workspace – mjesto gdje će se nalaziti projekti.

Odlučite hoćete li Googleu slati statistike o korištenju Eclipsea.

5. Izradimo projekt

Kliknimo na „New Android Application“.

Upišimo „Application Name“, a ostala polja popunit će se automatski. Kliknimo „Next“.

Kliknimo „Next“.

Kliknimo „Next“.

Kliknimo „Next“.

Kliknimo „Finish“.

Projekt i aplikacija su kreirani.

6. Podesimo simulator

Pokretanje aplikacije u razvoju možemo raditi na pravom Android uređaju ili pomoću simulatora. Mi ćemo se odlučiti za simulator.

Kliknimo na ikonicu za pokretanje „Android Virtual Devices Managera“   , a zatim na „New“.

Upišimo ime virtualnog uređaja u polje „AVD Name:“, odaberimo uređaj, odaberite „Target“ i dodijelimo neku vrijednost memorije. S RAM memorijom ne idite preko 768MB. Potvrdimo sve klikom na „OK“.

Zatvorimo „Android Virtual Devices Manager“.

7. Pokrenimo našu prvu aplikaciju

Klikom na ikonicu za pokretanje aplikacije  započet će otvaranje naše aplikacije unutar virtualnog Android uređaja.

Sretno u daljnjem istraživanju!

Pomoći vam može i službena Android dokumentacija na poveznici http://developer.android.com/training/index.html

Autor: Igor Kovačić

Izvor: http://www.ucionica.net/programiranje/kako-izraditi-android-aplikaciju-2149/

Scratch

Što je Scratch?

Scratch je programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča, animacija, glazbe i drugih interaktivnih sadržaja na računalu. Ono po čemu je poseban je to što je posebno osmišljen kako bi bio pristupačan i zanimljiv djeci od 7 do 12 godina.

Taj besplatni program razvijen je na poznatom američkom sveučilištu MIT, u grupi nazvanoj Lifelong Kindergarten, vječiti vrtić. Ideja je potaknuti djecu da istražuju, smišljaju i ostvaruju svoje zamisli, koje zatim mogu pokazati drugima putem interneta, usput usvajajući osnove programiranja, matematike, vizualnog i interaktivnog dizajna.

Programiranje u Scratchu potpuno je vizualno. Djeca pišu programe tako što slažu gotove blokove u veće konstrukcije. Tu su svi osnovni elementi koji su od prije poznati iz jezika poput BASIC-a: ako–onda grananja, petlje, operatori, varijable – samo što su u ovom slučaju programi pregledniji, na hrvatskom, i ne zahtijevaju učenje posebne sintakse.

Djeca postavljaju “likove” na “pozornice” i pišu instrukcije koje pojedini lik treba izvršiti kad se nešto dogodi, npr. kad se da znak za početak programa, ili kad se lik približi rubu ekrana, ili kad korisnik pritisne određenu tipku. Likovi se putem tih instrukcija mogu pomicati, rotirati, mijenjati izgled, mogu govoriti, svirati, pisati i crtati po ekranu. U interakciji tih likova i korisničkih akcija složene se interakcije mogu odraditi kroz razmjerno jednostavne skripte.

Koristeći Scratch, dijete može bez napora naučiti samostalno izraditi jednostavne računalne igrice i programe, a na isti način svoju kreativnost mogu pretočiti i u interaktivne priče i multimedijalne animacije. Uz poseban WeDo LEGO set mogu se čak pisati i programi za kontroliranje robota, ako koristite posebne blokove koji očitavaju vrijednosti sa senzora i pokreću servomotor.

preskoči na navigaciju