Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu priloženo je u nastavku.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu priloženo je u nastavku.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu priloženo je u nastavku.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu priloženo je u nastavku.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu u pdf formatu priloženo je u nastavku.
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu priložen je u nastavku.
Godišnje izvješće za 2017. godinu nalazi se u niže priloženom dokumentu:
Šk. god. 2015./2016.
INFORMIRANJE JAVNOSTI
PREDMET | VRSTA (link) | |
Pravo na pristup informacijama |
||
Zahtjev za pristup informacijama |
||
Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije |
||
Zahtjev za ponovnu uporabu informacije |
||
Kriteriji za za određivanje naknade za dostavu informacija |
||
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2015. godinu | Godišnje izvješće o provedbi ZPPI za 2015. |
OSNOVNA ŠKOLA SESVETSKA SELA SESVETE,
LETNIČKA 5 KLASA: 602-02/13-21 /02
URBROJ: 251-460-13-02
Sesvete, 10. travnja 2013.
Obavijest o ostvarivanju prava na pristup informacijama
u Osnovnoj školi Sesvetska Sela
Službenica za informiranje u Osnovnoj školi Sesvetska Sela je Ivana Ivanković, tajnica škole.
Pravo na pristup informacijama ostvaruje se podnošenjem usmenog ili pismenog zahtjeva.
Pisani zahtjev u svezi s ostvarivanjem prava na pristup informacijama podnosi se na adresu: OSNOVNA ŠKOLA SESVETSKA SELA, LETNIČKA 5, 10360 SESVETE ili putem elektronske pošte: osnovna.skola.sesvetska.sela@zg.t-com.hr.
Usmeno postavljeni zahtjev podnosi se ponedjeljkom od 8:00 do 10:00 sati te četvrtkom od 16:30 do 17:30 u tajništvu škole.
Zahtjev se može podnijeti i telefonom na broj: 2043 900 ili putem faxa na broj:2043 903.
Ako je zahjev podnesen usmeno, o tome će se sastaviti zapisnik, a ako je podnesen putem telefona ili drugog komunikacijskog uređaja sastavit će se službena zabilješka.
Pisani zahtjev sadrži: naziv i sjedište škole, podatke koji su važni za prepoznavanje tražene informacije, ime i prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva, tvrtke, odnosno naziv pravne osobe i njezino sjedište.
Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti razloge zbog kojih traži pristup informaciji.