Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Na temelju Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije covid-19 vezano za rad predškolskih ustanova,osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. HZJZ-a, od 24. 8. 2020., (dalje: Upute HZJZ-a za šk. god. 2020./2021.) i čl. 57. Statuta, ravnateljica Osnovne škole Sesvetska Sela Gordana Vojnović, prof. donosi PROTOKOL ZA PROVEDBU UPUTA HZJZ-a ZA ŠK. G. 2020./2021. U OSNOVNOJ ŠKOLI SESVETSKA SELA
Protokol stupa na snagu danom donošenja i obvezuje sve zaposlenike, učenike i roditelje, a priložen je na poveznici Protokol i pod opširnije.
Osnovna škola Sesvetska Sela (dalje: Škola) provodi sve važeće preporuke i upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (dalje: HZJZ).
O svim preporukama i uputama HZJZ-a te o provedbenim aktima Škole, svi zaposlenici, učenici i roditelji te vanjski posjetitelji, bit će obaviješteni putem mrežne stranice i oglasne ploče Škole.
ZABRANA DOLASKA
Zabranjen je dolazak učenika, te roditelja u pratnji, ukoliko ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja,proljev, povraćanje), ima izrečenu mjeru samoizolacije ili imaju saznanja da je zaražen s COVID-19.
ZABRANA DOLASKA NEOVLAŠTENIH OSOBA
Zabranjen je ulazak neovlaštenim osobama u školu (roditelji/skrbnici, drugi članovi obitelji učenika, drugi posjetitelji). Za sve potvrde i druge informacije obratite se na brojeve telefona: 2043-900, 2043-902, 2043-905, 2043-906 ili na e-mail: skola@os-sesvetska-sela-zg.skole.hr.
Iznimno, moguće je dopustiti ulazak roditeljima, serviserima i drugim službama temeljem prethodnog dogovora, uz obvezu pridržavanja ostalih mjera.
ZAKLJUČAVANJE GLAVNIH ULAZNIH VRATA ŠKOLE
Glavna ulazna vrata škole bit će zatvorena na način da onemogućen ulazak izvana, ali se uvijek može izići iz školske zgrade. U vrijeme dolaska učenika i djelatnika na nastavu na porti će biti dežuran domar ili spremačica. Ukoliko nije nitko od zaposlenika škole prisutan, ulazna vrata otvaraju se na poziv telefonom (2043-911, 2043-900) ili zvonom.
Sporedna ulazna vrata bit će zaključana, osim u vrijeme ulaska i izlaska učenika koji nastavu imaju u učionicama prizemlje zapad.
OBVEZA MJERENJA TJELESNE TEMPERATURE
Učenici su dužni svakodnevno mjeriti temperaturu prije dolaska u školu i izmjerene vrijednost bilježiti u posebnu bilježnicu ili informativku. Učitelji kontroliraju upisane vrijednosti.
Svi zaposlenici dužni su svakodnevno mjeriti temperaturu prije dolaska na radno mjesto i izmjerenu vrijednost upisati u evidenciju na ulazu u školu. U slučaju povišene temperature, zaposlenik ostaje kod kuće i javlja se ravnateljici. Temperatura će se zaposlenicima mjeriti i na ulazu u školu.
NOŠENJE MASKI
Za sve zaposlenike, učenike predmetne nastave i ostale posjetitelje škole obvezno je nošenje maske.
FIZIČKI RAZMAK
U svakodnevnom radu, potrebno je da se svi zaposlenici drže i potiču jedni druge na fizički razmak od 2 m.
HIGIJENA I DEZINFEKCIJA RUKU
Učenicima pri ulasku ruke dezinficiraju učitelji. Nakon preobuvanja, učenici peru ruke vodom i sapunom u svojim učionicama, prema naputcima za pravilno pranje ruku.
Učenici peru ruke prije jela u učionicama.
Zaposlenici obvezno koriste dezinfekcijsko sredstvo na ulazu, te potpisuju Izjavu na ulazu škole. Ostali posjetitelji, ukoliko im je dopušten ulazak, dezinficiraju ruke na ulazu.
ORGANIZACIJA NASTAVE
Nastava se odvija po modelu A.
Škola radi u dvije smjene (A TURNUS I B TURNUS). S rasporedom sati razrednik upoznaje učenike i roditelje.
RASPORED POČETKA I KRAJA SATA TE ODMORA
Školski sat traje 40 minuta, a nastava ne počinje u isto vrijeme različitim razrednim odjelima, prema detaljnom rasporedu s kojim će učenici biti upoznati prije početka nastave.
Odmori nakon 2. i 3. školskog sata traju po 15 minuta, dok ostali odmori traju po 5 minuta. Školsko zvono je isključeno.
RAZMAK IZMEĐU RAZLIČITIH RAZREDNIH ODJELA
Učenici različitih razrednih odjela moraju biti međusobno udaljeni, te se nastava koja bi se inače izvodila u mješovitim skupinama (izborni strani jezik) izvodi u školi iznimno, ako bude moguće propisane uvjete.
IZVANUČIONIČKA NASTAVA
Sukladno preporukama HZJZ-a od 21. 8. 2020. godine, Škola neće organizirati izvanučioničku nastavu tijekom školske godine 2020./2021., dok HZJZ ili MZO ne donesu nove upute ili preporuke.
PREHRANA UČENIKA
Školski mliječni obrok učenici će dobiti u svojim učionicama.
Učenici uključeni u program produženog boravka ručak će konzumirati u blagovaonici po unaprijed utvrđenom rasporedu koji je u skladu s protuepidemiološkim mjerama. Užinu će dobiti u učionicama.
ČIŠĆENJE I DEZINFEKCIJA
Ujutro, prije početka prve smjene, obavlja se provjetravanje svih prostorija, a nakon prve i druge smjene uz provjetravanje, obavlja se temeljito čišćenje i dezinfekcija svih površina u školi.
SUMNJA NA COVID-19
Ukoliko se tijekom boravka u Školi pojave znakovi bolesti kod učenika, odmah se
poziva roditelj, učenik se izolira u prikladnoj prostoriji (Z2) do dolaska roditelja. Ukoliko se znakovi pojave kod zaposlenika, on odmah napušta školu. Ravnateljica (u njenom odsustvu – osoba koju ravnateljica ovlasti) obavještava nadležnog epidemiologa u slučaju sumnje na višestruku zarazu, te u slučaju pojedinačne potvrđene infekcije COVID-19 koju zaposlenik, odnosno roditelj imaju obvezu žurno javiti ravnateljici.
IZRAZITO VULNERABILNE OSOBE
Zaposlenici i učenici koji su izrazito osjetljivi s obzirom na aktualnu epidemiološku situaciju, dužni su pribaviti potvrde liječnika primarne zdravstvene zaštite radi pravdanja izostanaka učenika, odnosno radi organiziranja nastave na daljinu ako je riječ o učitelju.
STUPANJE NA SNAGU PROTOKOLA
Protokol stupa na snagu danom donošenja i obvezuje sve zaposlenike, učenike i roditelje.
KLASA: 602-02/20-34/9 URBROJ: 251-460-20-1
U Sesvetama 4. rujna 2020.
Ravnateljica:
Gordana Vojnović, prof.