Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
UŽINA | 9:35 | 9:45 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ![]() |
|
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
UŽINA | 15:35 | 15:45 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Tijekom provedbe projekta Poticanje verbalne darovitosti pripovijedanjem, uključeni učenici 4. razreda 7. svibnja 2025. posjetili su Knjižnicu grada Zagreba – Knjižnicu Sesvete. Sudjelovali su u radionici koju je knjižničarka Diana Petrak osmislila posebno za njih. Učenici su radom u malim grupama ostvarili planirane ishode učenje – razvijali su socijalne odnose i obogatili vlastiti rječnik.
Natjecali su se u različitim kvizovima, bili su izuzetno aktivni i motivirani pokazati svoje znanje, ali isto tako pokazali su veliku želju za stjecanjem novih znanja. Usvojili su i novu vještinu – napisati priču u kojoj svaka riječ počinje jednim te istim slovom.
Posjetom Knjižnici Sesvete otvorili su nam se novi vidici i već smo smislili nove ideje koje bi se mogle ostvariti u budućnosti.
Voditeljice projekta:
Ivana Mršić Tikvić, školska knjižničarka i Silvija Ravić, školska psihologinja