
Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
| JUTARNJA SMJENA |  | |
| sat | početak | kraj | 
| 1. | 8:00 | 8:45 | 
| 2. | 8:50 | 9:35 | 
| UŽINA | 9:35 | 9:45 | 
| 3. | 9:45 | 10:30 | 
| UŽINA | 10:30 | 10:40 | 
| 4. | 10:40 | 11:25 | 
| 5. | 11:30 | 12:15 | 
| 6. | 12:20 | 13:05 | 
| POPODNEVNA SMJENA |  | |
| sat | početak | kraj | 
| 1. | 14:00 | 14:45 | 
| 2. | 14:50 | 15:35 | 
| UŽINA | 15:35 | 15:45 | 
| 3. | 15:45 | 16:30 | 
| UŽINA | 16:30 | 16:40 | 
| 4. | 16:40 | 17:25 | 
| 5. | 17:30 | 18:15 | 
| 6. | 18:20 | 19:05 | 
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
 
	 
	
		
		 
	
	
 Ova inovativna izvanučionička nastava spojila je učenje i igru, omogućivši učenicima da istraže grad koristeći tablete kao "vremeplove".
 Ova inovativna izvanučionička nastava spojila je učenje i igru, omogućivši učenicima da istraže grad koristeći tablete kao "vremeplove". 

 Razdijelili su se u grupe i krenuli istraživati 12 ključnih lokacija u gradu.
 Razdijelili su se u grupe i krenuli istraživati 12 ključnih lokacija u gradu. 
 Učenici su imali priliku istražiti povijesne lokacije, posjećujući znamenitosti poput Zagrebačke katedrale, Kamenitih vrata, Gričkog topa čime su upoznali bogatu povijest grada Zagreba. Susreli su interaktivne likove koji su im pričali o svojim životima i povijest učinili živom i zanimljivom. Učenici su također rješavali zadatke i kvizove, što je potaknulo timski rad i kreativnost. Na kraju, zabilježili su nezaboravne trenutke fotografirajući se s likovima na prepoznatljivim lokacijama grada.
 Učenici su imali priliku istražiti povijesne lokacije, posjećujući znamenitosti poput Zagrebačke katedrale, Kamenitih vrata, Gričkog topa čime su upoznali bogatu povijest grada Zagreba. Susreli su interaktivne likove koji su im pričali o svojim životima i povijest učinili živom i zanimljivom. Učenici su također rješavali zadatke i kvizove, što je potaknulo timski rad i kreativnost. Na kraju, zabilježili su nezaboravne trenutke fotografirajući se s likovima na prepoznatljivim lokacijama grada. Učenici su kroz igru stekli nova znanja o povijesti Zagreba, a istovremeno su se zabavljali i razvijali socijalne vještine.
 Učenici su kroz igru stekli nova znanja o povijesti Zagreba, a istovremeno su se zabavljali i razvijali socijalne vještine. 
 Ovaj pristup učenju pokazao se kao izvrstan način za poticanje interesa za povijest i kulturu.
 Ovaj pristup učenju pokazao se kao izvrstan način za poticanje interesa za povijest i kulturu.  Preporučujemo slične aktivnosti i u budućnosti kako bismo nastavili motivirati naše učenike na kreativno i interaktivno učenje!
Preporučujemo slične aktivnosti i u budućnosti kako bismo nastavili motivirati naše učenike na kreativno i interaktivno učenje! 

 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]