preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login
Osvojen Oskar znanja

Idemo u srednju!

Projekt

Školska himna

Školska himna

Tekst: Olgica Pavičić-Čović, prof hrv. jezika
Glazba: Gordana Vojnović, prof. glaz. kulture

U Letničkoj ulici
Baš na broju pet
Sakrila se naša škola
Cijeli mali svijet.


Narančasti prozori
Što joj radost daju
Od čistoće blistaju
Sve je k'o u raju.


Tu se prva slova pišu
Tu sva djeca crtež rišu
Tu se dijeli, tu se množi (ritt.)
Tu se svako srce složi


Pripjev:
NEK' NAM SRCE BUDE PUNO
NEK' NAM ZNANJE UVIJEK CVJETA
NEK' PUTEVI SVI TE VODE
DO NAJDRAŽE ŠKOLE SVIJETA. 2X


Finale:
Nek' putevi svi te vode
Do najdraže škole svijeta.

Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

Office 365

Klokan bez granica

 

Hour of Code

Kalendar
« Lipanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

E-usmjeravanje

edu.hr

Loomen

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

e-Dnevnik

e-Matica

MZOS

CARNet

e-Škole

Prometna učilica

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

EDU knjižara

eLektire

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

Stipendije

Usavršavanje tima za unapređenje čitalačke, financijske i digitalne pismenosti

Usavršavanje tima za unapređenje čitalačke, financijske i digitalne pismenosti čini 12 odgojno obrazovnih djelatnika,  iz svake partnerske škole po 6.

Dvodnevno usavršavanje tima za izradu i provedbu kurikuluma održano je u Obrtničkom učilištu 14.  15. ožujka 2018. godine, a obuhvatilo je sljedeće teme:

  • Određivanje cilja
  • Strategija izrade kurikuluma
  • Ustrojstvo kurikuluma
  • Materijalni uvjeti i evaluacija
  • Zadaće za razvoj odgojno-obrazovnog programa
  • Vrednovanje programa
  • Kreiranje obrasca

Ovo usavršavanje je priprema za razvoj izvannastavnih aktivnosti putem edukacije  u trajanju od 6 dana, koju će provesti 3 trenera Obrtničkog učilišta u travnju i svibnju ove godine, a usmjereni su na razvoj čitalačke, digitalne i financijske pismenosti.

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
4 obavijest.pdf
foto 3.zip

Radionice

U sklopu Elementa projekta Stručno usavršavanje odgojno obrazovnih djelatnika Obrtničko učilište održalo je radionice za nastavnike za upotrebu projektne nastave i interaktivnih metoda u nastavi u trajanju od 3 dana.

U Osnovnoj školi Sesvetska Sela radionice su održane 05.,06. i 08.veljače, a u  Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija  07., 14. i 21. veljače ove godine.

Stručno usavršavanje je obuhvatilo sljedeće teme:

  • Metode upoznavanja i očekivanja,
  • Verbalna, neverbalna i paraverbalna komunikacija
  • Stilovi učenja
  • Mentalne mape
  • Metoda slagalice
  • Prezentacija i prezentacijske vještine
  • Uloga nastavnika u obrazovnom procesu
  • Projektna nastava
  • Povratna informacija i evaluacija
  • Metode zagrijavanja i povećanja koncentracije

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
3 obavijest.pdf
foto.zip
foto 2.zip

Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika radionice

Obrtničko učilište-ustanova za obrazovanje odraslih, partner u projektu provelo je u sklopu Elementa 1 Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika radionice o važnosti usvajanja ključnih kompetencija i informacijskoj pismenosti.

U Školi za montažu instalacija i metalnih konstrukcija radionica se održala 30. siječnja 2018. godine na kojoj je sudjelovao 21 nastavnik.

U Osnovnoj školi Sesvetska Sela radionica se održala 31. siječnja 2018. godine uz sudjelovanje 15 nastavnika.

Dio radne atmosfere i rezultate rada možete pogledati na priloženim fotografijama ili u fotogaleriji.

Priloženi dokumenti:
2 obavijest.pdf
foto 1.zip

O projektu "Pismenost za sadašnjost i budućnost"

Projekt „Pismenost za sadašnjost i budućnost“ odobren je za provedbu u ukupnom iznosu od 896.753,96 HRK  od Ministarstva znanosti i obrazovanja u okviru poziva  Unapređenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja. Projekt se provodi u razdoblju 30.11.2017. do 30.11.2019. godine i u cijelosti je financiran iz EU potpore na temelju ugovora br. UP.03.02.2.03.0014.

Projekt provode Škola za montažu instalacija i metalnih konstrukcija i partneri: Osnovna škola Sesvetska Sela i Obrtničko učilište - ustanova za obrazovanje odraslih.

Svrha i opravdanost projekta:

Cjeloživotno učenje predstavlja svaku aktivnost učenja tijekom života koja ima za cilj unaprjeđenje znanja i vještina djelovanja pojedinca u svim životnim sferama. Učenjem se utječe na informacijsku pismenost pojedinca, a takvi pojedinci imaju manji rizik od prijevremenog napuštanja obrazovanja, dugotrajne nezaposlenosti i/ili društvene isključenosti. Informacijska pismenost je sposobnost traženja, pronalaženja te primjene informacija. Međutim, ta vrsta pismenosti podrazumijeva i određeno kritičko mišljenje te posebnu vještinu znati kako učiti i kako pronalaziti informacije. U vremenu izuzetno velikog broja informacija koje su dostupne na svakome koraku te su vještine postale potreba svakoga čovjeka, a posebno mladih osoba koje se u mnoštvu informacija moraju naučiti snalaziti, a informacije trebaju koristiti u osobnu korist te na dobrobit društva u cjelini. Informacijska pismenost kao “krovna” pismenost obuhvaća brojne pismenosti, no ovaj projekt je  fokusiran na one koje su kroz brojna istraživanja ukazala na ispod-prosječne i niske rezultate - čitalačka, digitalna i financijska pismenost.

Prema podacima međunarodnih istraživanja (PIRLS 2011, PISA 2012, ICILS 2013) RH na skali čitalačke, računalne i financijske pismenosti ostvaruje tek prosječne ili ispodprosječne rezultate što ukazuje na to da postoji mnogo prostora za napredovanje. Spomenuta istraživanja naglašavaju sveprisutnost i nužnost uporabe tehnologije, stoga će projekt biti usmjeren na odgajanje djece i mladih osoba za odgovorno i samostalno služenje digitalnom tehnologijom kako bi nakon završetka svojega školovanja postali uspješni članovi zajednice, ovladali vještinama kreativne, učinkovite i odgovorne uporabe digitalne tehnologije pritom uvježbavajući svoje komunikacijske vještine i razvijajući suradničke kompetencije.

Slijedom navedenog cilj projekta je osposobiti odgojno-obrazovne radnike za razvoj i provedbu izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma za unaprjeđenje čitalačke, digitalne i financijske pismenosti kod učenika kao ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.

Ciljnu skupinu projekta čini 30 odgojno-obrazovnih djelatnika te 48 učenika, a odabir za sudjelovanje u aktivnostima provodit će se na temelju motiviranosti i dugoročnog utjecaja na pripadnike ciljnih skupina.

Provedba projekta uključuje 4 elementa:

  1. Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika
  2. Razvoj i provedba izvannastavnih aktivnosti za čitalačku, digitalnu i financijsku pismenost (svaka škola po dvije izvannastavne aktivnosti)
  3. Promidžba i vidljivost te
  4. Upravljanje projektom i administracija.

Odobrenim sredstvima će se nabaviti oprema koja će se koristiti za unapređenje pismenosti u školama i razvit će se otvoreni digitalni repozitorij.

Projekt je u skladu sa Strateškim planom MZOS-a 2016-2018 jer će se različite kategorija polaznika uključiti u programe cjeloživotnog učenja koji se smatraju strateškim interesom za RH. Profesionalni razvoj kroz usavršavanje odgojno-obrazovnih djelatnika, poticanje primjene IKT-a u učenju i obrazovanju ciljevi su definirani Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije. Na razini EU projekt prati Strategiju Europa 2020 i to kroz prioritet pametan rast koji razvoj gospodarstva temelji na znanju i inovacijama, obrazovanju, usavršavanju i cjeloživotnom učenju. Također, projekt prati inicijativu The Communication on Rethinking Education koja naglašava važnost pismenosti kao ključne kompetencije za rast i razvoj EU, te na jednaki način promovira primjenu otvorenih digitalnih resursa i primjenu IKT-a u obrazovne svrhe.

Priloženi dokumenti:
1 obavijest.pdf

preskoči na navigaciju