2020-09-04 18:41:40

Protokol za provedbu uputa HZJZ-a za 2020./2021.

Na temelju Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije covid-19 vezano za rad predškolskih ustanova,osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021.  HZJZ-a, od 24. 8. 2020., (dalje: Upute HZJZ-a za šk. god. 2020./2021.) i čl. 57. Statuta, ravnateljica Osnovne škole Sesvetska Sela Gordana Vojnović, prof. donosi PROTOKOL ZA PROVEDBU UPUTA HZJZ-a ZA ŠK. G. 2020./2021.  U OSNOVNOJ ŠKOLI SESVETSKA SELA

Protokol stupa na snagu danom donošenja i obvezuje sve zaposlenike, učenike i roditelje, a priložen je na poveznici Protokol i pod opširnije.

Osnovna škola Sesvetska Sela (dalje: Škola) provodi sve važeće preporuke i upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (dalje: HZJZ).

O svim preporukama i uputama HZJZ-a te o provedbenim aktima Škole, svi zaposlenici, učenici i roditelji te vanjski posjetitelji, bit će obaviješteni putem mrežne stranice i oglasne ploče Škole.

ZABRANA DOLASKA

Zabranjen je dolazak učenika, te roditelja u pratnji, ukoliko ima simptome zarazne bolesti (npr. povišena temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, grlobolja,proljev, povraćanje), ima izrečenu mjeru samoizolacije ili imaju saznanja da je zaražen s COVID-19.

ZABRANA DOLASKA NEOVLAŠTENIH OSOBA

Zabranjen je ulazak neovlaštenim osobama u školu (roditelji/skrbnici, drugi članovi obitelji učenika, drugi posjetitelji). Za sve potvrde i druge informacije obratite se na brojeve telefona: 2043-900, 2043-902, 2043-905, 2043-906  ili na e-mail: skola@os-sesvetska-sela-zg.skole.hr.

Iznimno, moguće je dopustiti ulazak roditeljima, serviserima i drugim službama temeljem prethodnog dogovora, uz obvezu pridržavanja ostalih mjera.

ZAKLJUČAVANJE GLAVNIH ULAZNIH VRATA ŠKOLE

Glavna ulazna vrata škole bit će zatvorena  na način da onemogućen ulazak izvana, ali se uvijek može izići iz školske zgrade. U vrijeme dolaska učenika i djelatnika na nastavu na porti će biti dežuran domar ili spremačica. Ukoliko nije nitko od zaposlenika škole prisutan, ulazna vrata otvaraju se na poziv telefonom (2043-911, 2043-900) ili zvonom.

Sporedna ulazna vrata  bit će zaključana, osim u vrijeme ulaska i izlaska učenika koji nastavu imaju u učionicama prizemlje zapad.

OBVEZA MJERENJA TJELESNE TEMPERATURE

Učenici su dužni svakodnevno mjeriti temperaturu prije dolaska u školu i izmjerene vrijednost bilježiti u posebnu bilježnicu ili informativku. Učitelji kontroliraju upisane vrijednosti.

Svi zaposlenici dužni su svakodnevno mjeriti temperaturu prije dolaska na radno mjesto i izmjerenu vrijednost upisati u evidenciju na ulazu u školu. U slučaju povišene temperature, zaposlenik ostaje kod kuće i javlja se ravnateljici. Temperatura će se zaposlenicima mjeriti i na ulazu u školu.

NOŠENJE MASKI

Za sve zaposlenike, učenike predmetne nastave i ostale posjetitelje škole obvezno je nošenje maske.

FIZIČKI RAZMAK

U svakodnevnom radu, potrebno je da se svi zaposlenici drže i potiču jedni druge na fizički razmak od 2 m.

HIGIJENA I DEZINFEKCIJA RUKU

Učenicima pri ulasku ruke dezinficiraju učitelji. Nakon preobuvanja, učenici peru ruke vodom i sapunom u svojim učionicama, prema naputcima za pravilno pranje ruku.

Učenici peru ruke prije jela u učionicama.

Zaposlenici obvezno koriste dezinfekcijsko sredstvo na ulazu, te potpisuju Izjavu na ulazu škole. Ostali posjetitelji, ukoliko im je dopušten ulazak, dezinficiraju ruke na ulazu.

ORGANIZACIJA NASTAVE

Nastava se odvija po modelu A.

Škola radi u dvije smjene (A TURNUS I B TURNUS). S rasporedom sati razrednik upoznaje učenike i roditelje.

RASPORED POČETKA I KRAJA SATA TE ODMORA

Školski sat traje 40 minuta, a nastava ne počinje u isto vrijeme različitim razrednim odjelima, prema detaljnom rasporedu s kojim će učenici biti upoznati prije početka nastave.

Odmori nakon 2. i 3. školskog sata traju po 15 minuta, dok ostali odmori traju po 5 minuta. Školsko zvono je isključeno.

RAZMAK IZMEĐU RAZLIČITIH RAZREDNIH ODJELA

Učenici različitih razrednih odjela moraju biti međusobno udaljeni, te se nastava koja bi se inače izvodila u mješovitim skupinama (izborni strani jezik) izvodi u školi iznimno, ako bude moguće propisane uvjete.

IZVANUČIONIČKA NASTAVA

Sukladno preporukama HZJZ-a od 21. 8. 2020. godine, Škola neće organizirati izvanučioničku nastavu tijekom školske godine 2020./2021., dok HZJZ ili MZO ne donesu nove upute ili preporuke.

PREHRANA UČENIKA

Školski mliječni obrok učenici će dobiti u svojim učionicama.

Učenici uključeni u program produženog boravka ručak će konzumirati u blagovaonici po unaprijed utvrđenom rasporedu koji je u skladu  s protuepidemiološkim mjerama. Užinu će dobiti u učionicama.

ČIŠĆENJE I DEZINFEKCIJA

Ujutro, prije početka prve smjene, obavlja se provjetravanje svih prostorija, a nakon prve i druge smjene uz provjetravanje, obavlja se temeljito čišćenje i dezinfekcija svih površina u školi.

SUMNJA NA COVID-19

Ukoliko se tijekom boravka u Školi pojave znakovi bolesti kod učenika, odmah se

poziva roditelj, učenik se izolira u prikladnoj prostoriji (Z2) do dolaska roditelja. Ukoliko se znakovi pojave kod zaposlenika, on odmah napušta školu. Ravnateljica (u njenom odsustvu – osoba koju ravnateljica ovlasti) obavještava nadležnog epidemiologa u slučaju sumnje na višestruku zarazu, te u slučaju pojedinačne potvrđene infekcije COVID-19 koju zaposlenik, odnosno roditelj imaju obvezu žurno javiti ravnateljici.

IZRAZITO VULNERABILNE OSOBE

Zaposlenici i učenici koji su izrazito osjetljivi s obzirom na aktualnu epidemiološku situaciju, dužni su pribaviti potvrde liječnika primarne zdravstvene zaštite radi pravdanja izostanaka učenika, odnosno radi organiziranja nastave na daljinu ako je riječ o učitelju.

STUPANJE NA SNAGU PROTOKOLA

Protokol stupa na snagu danom donošenja i obvezuje sve zaposlenike, učenike i roditelje.

KLASA: 602-02/20-34/9                                                      URBROJ: 251-460-20-1

U Sesvetama 4. rujna 2020.  

Ravnateljica:

Gordana Vojnović, prof.


Osnovna škola Sesvetska Sela