preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login

eTwinning

Uskrsna bojanka

Ponašanje na internetu

Osobni podatci

Svjetski dan voda

Vodeni kviz

BOJANJE

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Bjež' Marko!

Upute za ScratchJr

Kviz iz geografije

Edukacijski web portal Croatian Makersa

Je li slika realna?

Sigurnost na internetu

Brojevna crta

Test brzine tipkanja

Matematičke mozgalice

Mozgalice s riječima

 

KRIŽIĆ KRUŽIĆ

IZLAZ IZ LABIRINTA

MATEMATIČKA MOZGALICA

BOJANKA

Tangram

Scratch labirint

3D MODELIRANJE

KVIZ

Predkodiranje

Odgovori na pitanja

Zvjezdani ratovi

Pozdrav svijete!

PISALICA

PREMETALJKA

Nogomet

Pozdrav Svijet

SATI KODIRANJA

Spoji parove

Poveži ikonu programa i njegovu namjenu

INFORMATIKA ZA 5. RAZRED

 

DIJELOVI RAČUNALA

TIPKALICA

 

TIPKAMO

POVUCI MIŠEM

UPARI

AVANTURA U TIPKOGRADU

POTVRDA TIPKOZNAČKA

Priloženi dokumenti:
POTVRDA TIPKOZNACKA.pdf

Poveži sliku s nazivom

Minecraft Skin Editor

Informatika za 1. razred

Uporaba miša i tipkovnice

AKTIVACIJE

Aktivacija Office 365 i ostalih usluga

Prijava u MS Teams

NOVI WEBMAIL

Upute za učitelje

https://e-dnevnik.skole.hr

e-Dnevnik za roditelje

 

Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr

Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Povijesni razvoj računala

Upute za spajanje

Vikendom u sportske dvorane

Priloženi dokumenti:
Raspored.pdf

 

Sat kodiranja

 

Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php

Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883

Priloženi dokumenti:
WIN10 upute.pdf

Tražilica
Brošura Državne uprave za zaštitu i spašavanje
Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
Pomoć oko tableta

U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.

http://skolazazivot.hr/ucitelji/

e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

 

Škola za život

Projekt EU

eTwinning

Oskar znanja 2018.

Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.

 

Hour of Code

E-usmjeravanje

edu.hr

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

 

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Ponavljanje gradiva

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

Upute za spajanje tableta na Eduroam mrežu

Obavještavamo vas kako zbog zamjene RADIUS rootCA certifikata za domenu skole.hr, trenutna eduroam aplikacija unutar MDM sustava više ne radi, već je na tablete potrebno instalirati novu aplikaciju naziva "GetEduroam".

Postupak spajanja: 

  1. Instalirati "GetEduroam" aplikaciju kroz MDM sustav na tablete.
  2. Unutar "GetEduroam" aplikacije na tabletu je pod poljem "Institution" potrebno pronaći "Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET - Hosting sustav za srednje i osnovne škole".
  3. Zatim je potrebno odabrati opciju "next", upisati AAI podatke te kliknuti na opciju "Connect to network", nakon čega bi se uređaj trebao automatski povezati na eduroam mrežu koja je u dometu uređaja.

Također, tableti se na eduroam mrežu mogu povezati i bez gore navedene aplikacije na sljedeći način: 

  1. Na tabletu je pod dostupnim bežičnim mrežama potrebno pronaći mrežu naziva eduroam.
  2. Kada se odabere navedena mreža, potrebno je popuniti sljedeće parametre za spajanje:

NAPREDNE POSTAVKE NA MOBITELU​

  • Sigurnost: WPA2/WPA3-Enterprise
  • EAP metoda: TTLS
  • 2. faza provjere autentičnosti: PAP
  • CA certifikat: Nemoj potvrditi
    (polje CA certifikat mora biti "nemoj potvrditi" a ne kao što je na slici "Odaberite" nakon toga bi trebao proraditi polje POVEŽI)
  • Identitet: ime.prezime@skole.hr
  • Anoniman identitet: < prazno >
  • Zaporka: pripadajuća @skole lozinka

SLIKOVNE UPUTE ZA SPAJANJE

Vrednovanje

Scratch

Što je Scratch?

Scratch je programski jezik i razvojno okruženje za stvaranje igara, priča, animacija, glazbe i drugih interaktivnih sadržaja na računalu. Ono po čemu je poseban je to što je posebno osmišljen kako bi bio pristupačan i zanimljiv djeci od 7 do 12 godina.

Taj besplatni program razvijen je na poznatom američkom sveučilištu MIT, u grupi nazvanoj Lifelong Kindergarten, vječiti vrtić. Ideja je potaknuti djecu da istražuju, smišljaju i ostvaruju svoje zamisli, koje zatim mogu pokazati drugima putem interneta, usput usvajajući osnove programiranja, matematike, vizualnog i interaktivnog dizajna.

Programiranje u Scratchu potpuno je vizualno. Djeca pišu programe tako što slažu gotove blokove u veće konstrukcije. Tu su svi osnovni elementi koji su od prije poznati iz jezika poput BASIC-a: ako–onda grananja, petlje, operatori, varijable – samo što su u ovom slučaju programi pregledniji, na hrvatskom, i ne zahtijevaju učenje posebne sintakse.

Djeca postavljaju “likove” na “pozornice” i pišu instrukcije koje pojedini lik treba izvršiti kad se nešto dogodi, npr. kad se da znak za početak programa, ili kad se lik približi rubu ekrana, ili kad korisnik pritisne određenu tipku. Likovi se putem tih instrukcija mogu pomicati, rotirati, mijenjati izgled, mogu govoriti, svirati, pisati i crtati po ekranu. U interakciji tih likova i korisničkih akcija složene se interakcije mogu odraditi kroz razmjerno jednostavne skripte.

Koristeći Scratch, dijete može bez napora naučiti samostalno izraditi jednostavne računalne igrice i programe, a na isti način svoju kreativnost mogu pretočiti i u interaktivne priče i multimedijalne animacije. Uz poseban WeDo LEGO set mogu se čak pisati i programi za kontroliranje robota, ako koristite posebne blokove koji očitavaju vrijednosti sa senzora i pokreću servomotor.

preskoči na navigaciju