preskoči na sadržaj

Osnovna škola Sesvetska Sela

Login

eTwinning

Uskrsna bojanka

Ponašanje na internetu

Osobni podatci

Svjetski dan voda

Vodeni kviz

BOJANJE

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Bjež' Marko!

Upute za ScratchJr

Kviz iz geografije

Edukacijski web portal Croatian Makersa

Je li slika realna?

Sigurnost na internetu

Brojevna crta

Test brzine tipkanja

Matematičke mozgalice

Mozgalice s riječima

 

KRIŽIĆ KRUŽIĆ

IZLAZ IZ LABIRINTA

MATEMATIČKA MOZGALICA

BOJANKA

Tangram

Scratch labirint

3D MODELIRANJE

KVIZ

Predkodiranje

Odgovori na pitanja

Zvjezdani ratovi

Pozdrav svijete!

PISALICA

PREMETALJKA

Nogomet

Pozdrav Svijet

SATI KODIRANJA

Spoji parove

Poveži ikonu programa i njegovu namjenu

INFORMATIKA ZA 5. RAZRED

 

DIJELOVI RAČUNALA

TIPKALICA

 

TIPKAMO

POVUCI MIŠEM

UPARI

AVANTURA U TIPKOGRADU

POTVRDA TIPKOZNAČKA

Priloženi dokumenti:
POTVRDA TIPKOZNACKA.pdf

Poveži sliku s nazivom

Minecraft Skin Editor

Informatika za 1. razred

Uporaba miša i tipkovnice

AKTIVACIJE

Aktivacija Office 365 i ostalih usluga

Prijava u MS Teams

NOVI WEBMAIL

Upute za učitelje

https://e-dnevnik.skole.hr

e-Dnevnik za roditelje

 

Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr

Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.

Budite internet genijalci

UPUTE ZA INTERLAND

Povijesni razvoj računala

Upute za spajanje

Vikendom u sportske dvorane

Priloženi dokumenti:
Raspored.pdf

 

Sat kodiranja

 

Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php

Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883

Priloženi dokumenti:
WIN10 upute.pdf

Tražilica
Brošura Državne uprave za zaštitu i spašavanje
Raspored zvona
 JUTARNJA SMJENA
sat početak kraj
1.  8:00 8:45
2.  8:50 9:35
3.  9:45 10:30
UŽINA 10:30 10:40
4. 10:40 11:25
5. 11:30 12:15
 6.  12:20 13:05
POPODNEVNA SMJENA
sat početak kraj
1. 14:00 14:45
2. 14:50 15:35
3. 15:45 16:30
UŽINA 16:30 16:40
4. 16:40 17:25
5. 17:30 18:15
6. 18:20 19:05
Pomoć oko tableta

U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.

http://skolazazivot.hr/ucitelji/

e-Dnevnik za učenike

e-Dnevnik za nastavnike

 

Škola za život

Projekt EU

eTwinning

Oskar znanja 2018.

Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.

 

Hour of Code

E-usmjeravanje

edu.hr

Portal Nikola Tesla

PLAVI TELEFON

 

Elektronički identitet

Središnji državni portal

Ponavljanje gradiva

Za učenike

Portal za učenike

Pitajte učitelja

Portal Učenici

Sigurniji internet

e-škola

Srce za djecu

Radovi učenika

Internet kao izvor podataka

Sigurno na internetu
Pravila sigurnog ponašanja – izrada digitalnog rada
Računalne mreže
Programiranje i umjetna inteligencija
Kodiranje
Programiram priču  https://youtu.be/ZoWjuVMyxWU
Programiranje i umjetna inteligencija  https://youtu.be/CjQA1QXktV0
Računalne mreže https://youtu.be/0dNia9sK4WE
Kodiranje
Upute za kodiranje u Pythonu
Obilježavamo Europski tjedan programiranja

S mrežne stranice https://www.python.org/ odite na Download i odaberite Dowlload Python 3.11.0

Spremi datoteku na računalo i pokrenite instalaciju.

Digitalni obrazovni sadržaj

https://e.udzbenik.hr/4r/define.asp?r=4

Dabar https://e.udzbenik.hr/U2020/infO7pov/74Bdabar.htm

Tajne poruke i simboli

POGLEDAJ VIDEO-LEKCIJU RIJEŠI VJEŽBE:

  1. Pošalji Morseov kod
  2. Učimo i pišimo glagoljicu
  3. Kriptirajmo poruku
  4. Puzzle poruke
  5. Izradi svoju slikopriču

Pogledajte slikopriče učenika:

4. b pod šifrana: 39655, 39656, 39657, 39658, 39659, 39660

4. c pod šifrana: 39666, 39667

Ljudi i roboti

POGLEDAJ VIDEO-LEKCIJU RIJEŠI VJEŽBE:

  1. Nacrtaj robota u Bojanju 3D (Paint) i spremi ga
  2. Opiši svojeg robota iz mašte
  3. Provjera znanja
  4. Posloži riječ

Ponavljanje nastavnog sadržaja 3. razreda
Tehnologija je svuda oko nas

Pogledaj videolekciju i riješi zadatke Tehnologija je svuda oko nas

Računalno razmišljanje i logičko zaključivanje – 1. dio
Računalno razmišljanje i logičko zaključivanje – 2. dio
Kako napraviti snjegovića u Bojanju 3D
IKT teknologija

 

Test brzog pisanja

Na poveznici iisprobaj brziju pisanja na tipkovnici:

https://10fastfingers.com/typing-test/croatian

Izrada likova u Minecraft skins uređivaču

IZRADA LIKOVA IZ MINECRAFTA

https://www.minecraftskins.com/skin-editor/

https://minecraft.novaskin.me/

GALERIJA LIKOVA

https://minecraft.novaskin.me/gallery

PRIJAVA NA https://www.minecraftskins.com

username: sestic

password: Informatika123!

Provjera znanja

Odgovori na sljedeća pitanja:

1. Pitanje

2. Pitanje

3. Pitanje

4. Pitanje

5. Pitanje

6. Pitanje

7. Pitanje

9. Pitanje

10. Pitanje

11. Pitanje

12. Pitanje

13. Pitanje

14. Pitanje

15. Pitanje


TEŽA PITANJA

1. Pitanje

2. Pitanje

3. Pitanje

Osnovne naredbe u programskom jeziku Logo

Logo možete vježbati na poveznici:

https://www.calormen.com/jslogo/

https://turtleacademy.com/

Obrada fotografija

Napravite blagdansku čestitku u bojanju online na poveznici:

Fotografije možete obratiti na poveznici https://www.picmonkey.com/

Odličan program za online obradu fotografija https://www.befunky.com/create/

Program bojanje https://jspaint.app/​
 
Programiranje u Phytonu za početnike

Na poveznici nalaze se vježbe s osnovnim operacijama i naredbama u Phytonu:

https://it-learning.info/programiranje_igra/1_osnovne_operacije.php​

Radno okružje u Scratchu za 4. razred

Scratch je programski jezik u kojem se mogu programirati interaktivne priče (što znače riječi „programirati“ i  „interaktivno“?) U središtu priča je jedan ili više likova koji se kreću i pričaju po pozornici. Likove i pozadinu pozornice možemo birati iz Scratchove galerije ili ih možemo nacrtati sami.

Naredbe Scratcha se u obliku blokova koje izgledaju kao slagalice („puzzle“) povezuju jedna s drugom i tako se stvara program. Slične naredbe grupirane su zajedno pa tako postoje grupe naredbi za kretanje, izgled, događaje, upravljanje, očitanja itd.) Učenici pregledavaju grupe naredbi i čitaju

Učenici ponavljaju (ili uče) koristiti osnovne naredbe programskog jezika Scratch kroz niz praktičnih vježbi:

  • biranje lika
  • crtanje lika
  • promjena veličine lika
  • mijenjanje pozadine pozornice (odabir i crtanje)
  • osnovne naredbe za kretanje lika pozornicom (idi x koraka, skreni x stupnjeva)
  • naredbe za govor lika (govori, reci razmišljaj, misli)
  • naredbe za ponavljanje (čekaj x sekundi, ponavljaj, ponovi x puta)
  • naredbe za pokretanje programa pritiskom na zastavicu (kada je kliknuta zastavica)
  • naredbe za pokretanje programa pritiskom na tipke (kada je tipka pritisnuta, npr. gore-dolje-lijevo-desno)
  • koordinatni sustav Scratcha i naredbe za kretanje pomoću koordinatnog sustava

Otvorite aplikaciju Scratch (ako je postavljena na računalo) ili mrežno mjesto https://scratch.mit.edu/ ako ćete programirati online (dobro je napraviti registraciju na online Scratch, kako bi svojim radovima mogli pristupati i kasnije ili pak od kuće). Radi lakšeg razumijevanja naredbi, jezik je potrebno postaviti na hrvatski.https://scratch.mit.edu

Dogovor je da se svi prijavite na https://scratch.mit.edu/ sa svojim korisničkim imenom za e-dnevnik tipa vaše ime i prezime u obliku ime.prezime@skole.hr, a lozinka (na engelskom password) je svima ista: Informatika123!

Pripreme za natjecanje Dabar

Dragi učenici i učitelji,

dobro došli u kolegij PseudoDabar za učenike svih razreda osnovne i srednje škole.

Dabar (Bebras) je međunarodna inicijativa koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja. Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga "Suradnici u učenju" uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra, CARNET-a i Ministarstva obrazovanja i znanosti.

U ovom kolegiju dostupni su zadaci s prethodnih natjecanja.

Cilj ovog kolegija je pripremiti učenike za natjecanje, upoznati ih s načinom rješavanja testova i tipovima zadataka. Svi učenici mogu rješavati sve testove neograničeni broj puta. Za rješavanje testa, prvo se morate upisati u ovaj kolegij:

https://mooc.carnet.hr/mod/quiz/view.php?id=27002

preskoči na navigaciju