Aktivacija usluge Microsoft365 moguća je putem novog self-care portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Aktivacija usluga moguća je putem novog self-care (CARNET info) portala na sljedećoj poveznici: info.carnet.hr
Korisnici koji su već aktivirali navedene usluge i dalje im mogu pristupati prijavom u sustav o365 putem stranice: portal.office.com.
Pitanja i odgovori
https://installer.eduroam.hr/faq.php
Ostali operacijski sustavi
https://cat.eduroam.org/?idp=6883
JUTARNJA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:45 | 10:30 |
UŽINA | 10:30 | 10:40 |
4. | 10:40 | 11:25 |
5. | 11:30 | 12:15 |
6. | 12:20 | 13:05 |
POPODNEVNA SMJENA | ||
sat | početak | kraj |
1. | 14:00 | 14:45 |
2. | 14:50 | 15:35 |
3. | 15:45 | 16:30 |
UŽINA | 16:30 | 16:40 |
4. | 16:40 | 17:25 |
5. | 17:30 | 18:15 |
6. | 18:20 | 19:05 |
U prilogu su upute za pristup virtualnim učionicama i pomoć oko tableta. U virtualnim učionicama vrijede pravila kućnog reda Škole. Svaka zlouporaba će biti sankcionirana. U prilogu se nalazi uputa za učenike - pravila ponašanja.
Rita Zonjić, učenica 8. razreda naše škole, i ove je godine osvojila Oskar znanja kao državna prvakinja u poznavanju hrvatskoga jezika 2018.
Dan vode je prilika da se svijest usmjeri prema važnosti vode u našem životu i općenito u svijetu. Ovo je dan koji je namjenjen podizanju svijesti o očuvanju vode. Tijekom ovog dana, organiziraju se razne aktivnosti kako bi se naglasila uloga vode u održavanju života na Zemlji. Na dan vode se često čiste jezera i rijeke te se vode radionice namijenjene za djecu i odrasle o zaštiti vode te ih potiču na bolji način života.
Dan vode isto tako pruža priliku da se istaknu problemi koji prijete raznim izvorima vode diljem svijeta na primjer onečišćenja voda i nedostatak vodenih resursa koji je istaknut kod ekvatora. Uz pomoć Dana vode ljudi postaju svjesniji svoje uloge u očuvanju vode te, ako ništa ne poduzmemo, kako bi to moglo utjecati na sljedeće generacije.
Osim toga, Dan vode potiče ljude da cijene ljepotu vodenih tijela i da uživaju u aktivnostima poput vožnje brodovima. To je jedinstvena prilika da se povežemo s prirodom.
7. a
Greta Hrastović Grabarević
Patricija Bosankić
Učiteljica 4. d razrednog odjela Danijela Crnjac, uz malu pomoć učiteljice likovne kulture Zrinke Jurić Avmedoski i nekoliko učenika 6. b razrednog odjela, održala je radionicu izrade betonskih posuda za cvijeće.
Učenici su istraživali novi likovni materijal, postupak i svrhu izrade likovnog rada. Demonstrirali su fine motoričke vještine u novom materijalu
Priprema je to za sadnju školskog cvjetnjaka koji će biti u potpunisti naših ruku djelo.
Nastavak ove radionice slijedi nakon što nam se posude osuše. Još ćemo ih obojati kako bi u potpunosti zasjale i krasile okoliš naše škole.
Radionica je održana u sklopu Erasmus+ projekta; Tell me, show me, include me.
Učiteljice Danijela Crnjac i Zrinka Jurić Avmedoski
Po uputama MZO (u prilogu) nastavni sati će sutra 16. travnja 2024. god. u poslijepodnevnoj smjeni biti skraćeni 5 minuta kako bi nastava završila do 18,30 sati.
U zoru 8.4.2024. sedmaši i osmaši,u pratnji predmetnih učitelja, krenuli su na terensku nastavu. 🚌
Prva stanica bile su slovenske Škocjanske jame - jedan od najvećih svjetskih podzemnh kanjona. Veličanstveni kanjon jedinstvenog ekosustava, dom je mnogim rijetkim i ugroženim pticama,🦜 šišmišima🦇 i čovječoj ribici🪱. Prvi je prirodni fenomen upisan na UNESCO-ov popis svjetske baštine u Europi 1986.godine.
Nastavljamo prema Trstu gdje u Museo Revoltella uživamo u djelima Van Gogha. 👨🏻🎨🎨🖌️Neshvaćen za života, a danas jedan od najvećih svjetskih umjetnika. Razgledajući više od 50 Van Goghovih djela, naučili smo i crtice iz njegovog života.
Najpoznatija tršćanska povijesna atrakcija, dvorac Miramare, bio je naša sljedeća destinacija. 🏰Dao ga je sagraditi habsburški nadvojvoda Ferdinand Maksimilijan i dovršen je 1860.godine. Prekrasno zdanje na stijeni iznad mora okruženo nevjerojatnim vrtovima🌿🌴🌵 svakako je "must see".
Razgledom Trsta i njegovih kulturnih znamenitosti, uz malu dozu shoppinga,💳🛒 priveli smo kraju našu avanturu. Naravno da smo uživali i u talijanskoj gastro ponudi 🍕🍨☕☕.
Na povratku smo Kahoot! kvizom provjerili što smo naučili! 🤔🤓
Učitelji u pratnji: Marijana Magdić, Nataša Grubišić, Josip Jularić, Luka Zorica🧑🏼🏫👩🏫👨🏻🏫👨🏫
i ravnateljica Gordana Vojnović.
#outdoorlearning
#ossesvetskasela
#erasmus
Učenici 1. a i 1. c razrednog odjela obilježili su Svjetski dan osoba s Downovim sindromom. Simbol tog dana su šarene čarape jer ih osobe s Downovim sindromom ne mogu upariti.
Nošenjem šarenih čarapa učenici su im pružili podršku te su potaknuti na poštivanje, razumijevanje i uvažavanje različitosti.
Više pogledajte u fotogaleriji.
učiteljice Ksenija Borović i Marija Krijan
Ekipa iz OŠ Sesvetska Sela i ove godine prikuplja donacije hrane za naše korisnike. Puno nam to znači jer ćemo nekim našim obiteljima napuniti blagdanski stol, da barem taj dan ne moraju razmišljati što će i kako će.
Hvala djelatnicima škole i vrijednim učenicima , hvala učiteljici Danijeli na organizaciji.
Hvala vam što ćemo opet uspjet napunit police u našem skladištu koje se prebrzo prazne!
Dana 1. ožujka 2024. našu je školu posjetio veleposlanik Australije Njegova Ekscelencija Richard Mason Rodgers i njegova suradnica, službenica za konzularne i diplomatske poslove, Dijana Grahovac. Na poziv učiteljica engleskoga jezika, najprije smo od Veleposlanstva Australije dobili edukacijsku kutiju (education kit) i proveli mnogobrojne radionice s našim učenicima upoznajući kulturu i civilizaciju Australije. Pri dolasku u školu naše je goste dočekala ravnateljica Gordana Vojnović, kao i učiteljice engleskoga jezika Anita Baranašić, Valentina Ćosić, Dubravka Špančić i Nataša Grubišić. Zajedno smo gostima predstavili našu školu, prošetali hodnicima i zavirili u učionice. Veleposlanik i njegova suradnica pokazali su veliko zanimanje za naš školski sustav uspoređujući hrvatske i australske škole.
U dvorani smo pripremili mali program dobrodošlice. Program je na engleskom jeziku vodila učiteljica Valentina Ćosić, a na hrvatskom učenice petoga razreda Tea Gabrijela Krznarić i Tea Sever. Pod vodstvom učiteljice Jasminke Španić učenici prvoga razreda, koji su ujedno i članovi maloga zbora, izveli su pjesmu „Muzikaš“.
Uslijedio je sjajan igrokaz pod nazivom „Knjiga“ kojeg su izveli mali lutkari, učenici četvrtoga razreda, pod vodstvom učiteljice Irene Koružnjak.
Julija Boncek, učenica četvrtog razreda, na tečnom engleskom recitirala je „What are they doing?“, a kratku australsku dječju pjesmicu izveli su učenici petoga i šestoga razreda – Mia Luka Križan Calko, Mila Katarina Tomašević, Marko Blažević i Mihael Panić.
Priredba je završila nastupom maloga zbora koji je izveo pjesmu „If you're happy“. Učenici su time pokazali da jednako dobro zvuče i na hrvatskome i na engleskome jeziku! Nakon priredbe veleposlanik je razgovarao s učenicima. Vrlo je zanimljivo pričao o Australiji i odgovarao na mnogobrojna pitanja. Učenici su imali priliku razgovarati s izvornim govornikom engleskoga jezika te istovremeno čuti i naučiti o elementima kulture i civilizacije Australije. Također su nagrađeni prigodnim darovima – malim koalama.
Druženje smo nastavili u školskoj knjižnici. Ravnateljica Gordana Vojnović počastila je naše goste, a njima u čast ispekli smo i originalne australske slastice – Pavlova tortu i Anzac keksiće. U ugodnom razgovoru vrijeme leti i naši su gosti morali dalje. Ravnateljica se još jednom srdačno zahvalila na posjetu i uručila mali znak pažnje – učeničke radove (bakroreze i keramičke uratke) i originalnu umjetničku zahvalnicu koju je kreirala učiteljica Zrinka Jurić Avmedoski.
Sigurni smo da ćemo nastaviti uspješnu suradnju i sljedeće godine.
Aktiv engleskoga jezika zahvaljuje svima koji su sudjelovali u uspješnoj realizaciji ovoga događaja.
Više pogledajte u fotogaleriji.
29. veljače, 2024.
U učionici kemije
Učiteljica Marijana Magdić s učenicima dodatne za učenike naše škole održala je radionicu „TVORNICA ČOKOLADE“
Cilj radionice:
Radionica je nastavak na terensku nastavu u tvornicu čokolade Zotter.
Cilj ove radionice bio je educirati učenike o procesu proizvodnje čokolade, njezinim različitim vrstama, tehnikama ukrašavanja i promicanju svijesti o održivosti u proizvodnji čokolade.
Tijek radionice:
Nakon kratkog uvoda i predavanja o povijesti čokolade i procesu njezine proizvodnje započeo je praktični dio. U procesu proizvodnje čokolade sudjelovali su svi. Učenici su imali priliku sami izrađivati čokoladne proizvode. Najzanimljiviji dio ipak je bio kušanje različitih vrsta čokolade.
Rasprava i pitanja:
Za kraj podijelili smo vlastita iskustvima o čokoladi. Bila je mogućnost postavljanje pitanja i razjašnjavanje nejasnoća. Kao i pitanje kada će biti slijedeća radionica.
Zaključak:
Radionica je pridonijela širenju znanja učenika o čokoladi, potičući ih na kreativnost i istraživanje različitih aspekata ovog slatkog svijeta. Osim toga, naglasak na održivosti potaknuo je razmišljanje o odgovornom potrošačkom ponašanju
Zahvalili svim sudionicima i pojeli čokoladu.
Rezultati:
Radionica je bila izuzetno uspješna, s učenicima aktivno sudjelujući u praktičnom dijelu. Naučili su o različitim fazama proizvodnje čokolade, istražili različite vrste i okuse te stekli svijest o važnosti održivosti u industriji čokolade.
U sklopu projekta Likovnim izražavanjem do boljih vršnjačkih odnosa (Školski kurikulum za 2023./2024.), učeničkom suradnjom nastali su radovi koji su prikazani izložbom u holu škole. Ovom temom smo i aktivno sudjelovali u 17. tjednu psihologije u Hrvatskoj: Čuvajmo mentalno zdravlje. U galeriji su prikazani radovi učenika 5. c razrednog odjela.
Zrinka Jurić Avmedoski, Silvija Ravić
15.2.2024. učenici sedmog i osmog razreda u pratnji predmetnih učitelja, krenuli su u Austriju saznati kako nastaje čokolada.
Tvornicu čokolade Zotter pokrenuo je Josef Zotter sa svojom obitelji. Proizvodnja se temelji na načelima zdrave bio prehrane, a Josef surađuje sa obiteljskim farmerima iz slabije razvijenih zemalja. Zotter je jedina tvornica u Europi koja proizvodi čokoladu od zrna kakaovca do gotovog proizvoda, znači kompletni proces se odvija u tvornici. Posjet smo započeli gledanjem filma "Tamo gdje raste kakao". Film nas je uveo u svijet čokolade, pokazujući gdje sve raste kakaovac, kako se obrađuje i prevozi do tvornice.
Nakon filma svatko je dobio svoju keramičku žlicu i čokoladna avantura je započela! Na početku smo vidjeli, opipali i kušali zrna kakaovca iz različitih zemalja svijeta. možete vidjeti, opipati, ali i probati razna zrna kakaovca iz različitih zemalja svijeta. Odmah potom privukla nas je fontana tekuće čokolade. No, iako je izgledala slasno, onaj fini,slatki, čokoladni okus na koji smo navikli je izostao! "FUUUJ, što je ovo??" bile su neke od reakcija. Fontana čistog kakaovca bez imalo dodataka nije nikoga oduševila
Već sljedeće prostorije su popravile dojam. Više od 300 različitih vrsta čokolade, ogromne fontane s različitim okusima i postocima kakaa! Teško je bilo odoljeti i ne probati sve što se nudi.
Nakon tekuće vrijeme je da se proba i ona u krutom stanju. Tura završava u dućanu gdje možete kupiti ono što vam se najviše svidjelo. Učitelji su kupili Chocolate shots – čokoladne injekcije – kad im padne razina šećera u školi, a i pokoju antistres čokoladicu.
Tijekom ture i uživanja u čokoladi, kroz staklo pratite i proizvodnju uživo. Po završetku ture, jednostavno morate potrošiti silne kalorije šetnjom kroz ogroman zoo s domaćim životinjama. Najzanimljiviji dio parka je groblje čokolade - na nadgrobnim spomenicima piše koja vrsta čokolade je pokopana i kada. Radi se o vrstama koje baš nisu bile uspješne i povučene su iz proizvodnje (čokolada sa špekom?).
Nakon predaha, uputili smo se prema Grazu - drugom austrijskom gradu po veličini. U gradu dizajna i kulture vidjeli smo slavni Kunsthaus kojeg još nazivaju "prijateljski izvanzemaljac" zbog kontrasta s povijesnim građevinama koje ga okružuju, te Murinsel, plutajuću platformu na rijeci Muri u obliku školjke. Potom smo odšetali u povijesnu staru jezgru grada gdje smo vidjeli glavni trg Hauptplatz sa starom vijećnicom Rathaus iz 1893.godine i još mnoge povijesne znamenitosti. Iznad starog grada uzdiže se Schlossberg- brdo visoko 473 metra i jedan od najpoznatijih simbola Graza - 28 metara visoki Uhrturm - toranj sa tri zvona i satom čije kazaljke pokazuju neko čudno vrijeme ;).
Hrabri učenici i učitelji odlučili su se spustiti u centar niz Slide Graz, najviši podzemni tobogan na svijetu, dok su ostali izabrali lift ili vlastite noge.
U povratku su učenici riješavali Kahhot! kviz koji je na zabavan način testirao što su i koliko naučili tijekom terenske nastave.
Čuli su se komentari "da sam slušao vodiča, znao bi"
Možda drugi put....
Pobjednike smo nagradili keksima i knjigom!
Po povratku su učenici izradili plakat, a očekuje ih i radionica "Povijest čokolade". S nestrpljenjem očekujemo i prvi putopis naših sedmašica!
Kako nam je bilo, pogledajte u fotogaleriji.
Najmlađi pjevači naše Škole nastupili su u nedjelju, 11. veljače na Sesvetskom fašniku. Za tu prigodu izveli su jedan glazbeno – scenski nastup pod nazivom Zimska priča. Pjevači su se maskirali u kućice, borove, snjegoviće, zeku i pahuljice snijega. Osim što su privukli veliku pažnju posjetitelja Sesvetskog fašnika svojim maštovitim kostimima i nastupom, pažnju su privukli i svojim gromoglasnim pjevanjem dječjih pjesama za vrijeme gostovanja gitarista Ante Gele i pjevačice Brune.
A da je nastup pjevača Malog zbora bio upečatljiv, dokazala nam je i nagrada koju smo osvojili - veliku tortu slastičarne „Martine“.
Tortom smo se zasladili na probi zbora, a fotografije s nastupa uvijek će nas podsjećati na naš prvi nastup izvan škole.
Zimi pticama stanaricama treba pomoći, pogotovo za vrijeme jako hladnih i snježnih dana, jer teško pronalaze razne sjemenke, voće ili malene crviće. Učenici 1. c i 1. d su udružili svoje vrijedne ručice i na izvannastavnim aktivnostima Spretne ručice i Mali botaničari pokazali svoju vještinu i maštu u izradi hranilica za ptice. Koristili su razni otpadni neoblikovani materijal (tetrapak od mlijeka, plastične boce, plastične kutije za jaja), a veliku pažnju i kreativnost učenici su pokazali pri ukrašavanju samih hranilica. Hranilice su napunili sjemenkama suncokreta, ječma, pšenice i kukuruza kako bi ptičice mogle uživati u gozbi. S veseljem su prošetali do obližnje šume i tražili najbolje stablo i granu za objesiti hranilice. Strpljivo i s velikim interesom su osluškivali cvrkut ptičica te iščekivali hoće li doći koja na ručak, ali ih je ipak iznenadila i pozdravila vjeverica koja je veselo skakutala po stablima. Pošto su se prvašići pobrinuli za ptičice sada kada je vani hladno, nadamo se da će nas u proljeće uveseljavati svojim prekrasnim cvrkutanjem.
Cilj ove aktivnosti je bio razvijati senzibilitet prema životinjama (pticama), približiti učenicima prirodu i njene značajke zimi, te potrebu za njenim očuvanjem.
Ideje za izradu hranilica, pogledajte u fotogaleriji.
Učiteljice: Marija Krijan i Ivana Sudar
2. veljače, 2024 održano je Natjecanje - izložba učenika osnovnih i srednjih škola iz područja vizualnih umjetnosti i dizajna - LIK 2024.
Tema: MODA
Zadatak: Suvremena školska uniforma.
Učenici 3. b razrednog odjela na satu hrvatskoga jezika učili su o radijskoj emisiji. Kako je praksa najbolji način učenja, okušali su se i sami u stvaranju emisije. Poslušajte njihov rad:
REZULTATI ŠKOLSKOGA NATJECANJA IZ HRVATSKOGA JEZIKA
1. | 20248 |
TRAKTOR |
73 |
2. | 25111 | RINO | 72 |
3. | 77777 | SIR | 60 |
4. | 56789 | SRCE | 54 |
MENTORICA: Olgica Pavičić-Čović
Europass Teacher Academy tečaj u Dublinu u siječnju 2024. godine
Želja za novim znanjima i iskustvima koje ćemo prenijeti učiteljima i učenicima u nastavi odvela je, sudjelovanjem u Erasmus+ KA1 projektu, ravnateljicu Gordanu Vojnović i učiteljicu engleskoga jezika Dubravku Špančić do daleke nam Irske.
Sudjelovale su na tečaju "Teaching Languages Through Local Tales, Stories and Myths“ (Podučavanje stranih jezika kroz lokalne priče, priče i mitove), u glavnom gradu Irske, u Baile Átha Cliath (Dublinu) od 8. do 13. 1. 2024. godine.
U svakom kutku svijeta nalazimo zbirku priča koje objašnjavaju kulturu i tradiciju lokalnih zajednica. One nam daju informacije o nekom mjestu, njegovoj povijesti i cijelom njegovom imaginarnom svijetu.
Nadalje, priče, mitovi i legende savršeno su sredstvo za učenje i/ili podučavanje jezika na zabavan način. One kombiniraju aspekte i značajke koje olakšavaju prijenos kulturnih tema, povijesti i folklora.
Mitovi i legende također se mogu primijeniti u beskonačnim kombinacijama u učionici kroz aktivnosti, što učeniku omogućuje učenje novog jezika i razvijanje kulturnog razumijevanja izvornih govornika.
Tečaj nas je upoznao s modernim i zanimljivim načinima i metodama kako koristiti priče, mitove i legende za podučavanje jezika u učionici.
Posebice smo upoznale irske lokalne priče i mitove te iskusile praktične i zabavne aktivnosti za podučavanje jezika koristeći lokalne i tradicionalne priče. Također smo naučile kako ih učinkovito primijeniti u učionici kroz različite aktivnosti, pokrivajući različita područja i stilove podučavanja.
Tečaj nam je pomogao otkriti snagu priča i mitova iz obrazovne perspektive, zaranjajući u znanje o tuđoj i vlastitoj kulturi. Nastavit ćemo naučeno primjenjivati u podučavanju svoje lokalne povijesti i jezika u svojim učionicama, obogaćeno kulturnim mogućnostima i dimenzijama koje lokalne priče, legende i mitovi donose radu.
Uz ostvarene ishode tečaja, učiteljice su obogatile svoje komunikacijske vještine, poboljšale komunikaciju na stranim jezicima, razmijenile dragocjena iskustva s ostalim sudionicima tečaja i upijale glazbu, ples, povijest, kulturu i običaje predivne Irske.
Fotogalerija će potkrijepiti ovo zanimljivo i korisno iskustvo.
Poveznica na Facebook stranicu projekta:
https://www.facebook.
Naša škola sudjeluje u nacionalnom humanitarnom programu "Za 1000 radosti" za pomoć najsiromašnijim obiteljima u Hrvatskoj koji Caritas provodi pod geslom "Na strani dobra" počevši od mjeseca prosinca pa sve do kraja studenoga 2024. godine,
Poštovani i dragi učenici, cinjene kolegice i kolege učitelji,
u četvrtak, 14. prosinca 2023. godine s početkom u 19,10 sati u holu naše škole, održat ćemo Božićni koncert
U četvrtak, 21. prosinca 2023. godine s početkom u 18,00 sati u prostoru naše školske sportske dvorane, održat ćemo našu tradicionalnu Božićnu priredbu.
Ovim putem vas pozivamo da dođete pogledati priredbu koju su za vas priredili učenici naše škole koji su iznimno aktivni u izvannastavnim aktivnostima. Ujedno vas podsjećam da posjetite naš predbožićni sajam koji se održava uoči i nakon priredbe u predvorju škole.
Vaša ravnateljica
Gordana Vojnović
Učiteljice engleskog jezika iznimno su ponosne što su i ove godine, donacijom vlastitih novčanih sredstava, uspjele nadopuniti English Corner naše školske knjižnice sa šest novih naslova na engleskom jeziku! Učenici mogu birati između čak 183 naslova! Sami predlažu što bismo mogli nabaviti i što bi željeli čitati, a mi nastojimo udovoljiti njihovim željama. Na ovaj način potičemo razvoj čitalačke pismenosti na stranom jeziku, višejezičnost i ljubav prema knjizi. Zahvaljujemo našoj knjižničarki Ivani na izvrsnoj suradnji i nesebičnoj potpori!
"Reading is to the mind what exercise is to the body"
Naše učiteljice, Paola Čubra, Danijela Crnjac, Zrinka Jurić Avmedoski, Marijana Magdić i Natalija Glavak Horvatić jučer su dobile priliku uživo, na sjednici Učiteljskog vijeća, podijeliti što su naučile na tečajevima koje su pohađale. Tečajevi su organizirani u sklopu našeg Erasmus+ projekta u organizaciji Europass Teacher Academy. Teme su bile: Digitalni alati u poučavanju i učenju izvan učionice, Finski obrazovni sustav i Upravljanje okolišem- kako se ponovno povezati s prirodom. Tijekom šestodnevne edukacije kroz niz predavanja i radionica učiteljice su stekle nova znanja koja već primjenjuju u nastavi.
Učiteljica Natalija Glavak Horvatić prezentirala je naučeno i na sjednici Učiteljskog vijeća u OŠ Sesvete.
Više o temi možete pročitati na Facebook stranici:
24. studenog 2023. učenici Dodatne nastave Prirode i društva posjetili su Etnografski muzej. Nakon šetnje i razgleda stalnog postava etnografske zbirke učenici su sudjelovali na radionici izrade autohtonih hrvatskih igračaka zaštićene Hrvatske kulturne baštine.
Učiteljice Martina Delišimunović Čmigović, Natalija Kovač, Ivana Vlajčić i Danijela Divna Dujić
Vrijedne članice i članovi Pjevačkog zbora Oš Sesvetska Sela u subotu, 9. prosinca 2023. godine nastupali su u skandinavskom lancu trgovina IKEA. U okviru programa kojim se trgovački lanac želi što više povezati sa lokalnom zajednicom, učenici naše Škole imali su prigodu za posjetitelje trgovačkog lanca izvesti polusatni kulturno - umjetnički program. Obzirom na to da se nalazimo razdoblju Adventa i užurbanih priprema za proslavu Božića, želja organizatora bila je da posjetitelji trgovine na trenutak zastanu i uživaju u lijepim glazbenim izvedbama. Ovoga puta, učitelji Jasminka Španić i Tomislav Habulin sa učenicima OŠ Sesvetska Sela koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Pjevački zbor izveli su niz tradicijskih hrvatskih adventskih i božićnih napjeva. Ovim putem kao Škola koristimo priliku da zahvalimo trgovačkim lancu IKEI na ukazanom povjerenju što smo mogli biti dio njihovih aktivnosti i progrma koje provode. Zahvaljujemo se i roditeljima učenika koji su djecu u vlastitom arnžmanu dovezli na nastup, a u ime učenika zahvalujemo djelatnicima IKEE na darovima za svakog sudionika u programu.
Tomislav Habulin, mag. mus.
Dana 7. prosinca učenici 1. a, 1. b, 1. c , 1. d, 2. c i 2. d razrednih odjela zajedno sa svojim roditeljima i učiteljicama sudjelovali su na Večeri matematike.
Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Kroz različite igre i zanimljive matematičke zadatke proveli smo vesele trenutke u druženju i igri. Natjecali smo se rješavajući matematičke zadatke i vidjeli da matematika može biti vrlo zabavna. Na kraju druženja svaki učenik je dobio zahvalnicu za sudjelovanje u Večeri matematike.
Kako je naše druženje izgledalo, pogledajte u galeriji fotografija.
Učiteljice: Ksenija Borović, Marija Krijan, Ivana Sudar, Iva Penava, Anamarija Dumenčić, Matea Herceg, Beata Gereci Wirth i Jasminka Španić.
7. prosinca pčelari slave svoga zaštitnika svetog Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara. Upravo na taj dan u našoj školi proveden je Program školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka za učenike 1.razreda. Cilj ovog programa je razviti svijest kod djece o potrebi konzumacije lokalnih poljoprivrednih proizvoda te ukazati na značaj pčelarstva zbog održavanja ekološke ravnoteže i biološke raznolikosti.
U posjet nam je došla pčelarica gospođa Višnja Vuk koja nam je pobliže opisala život i važnost pčela za nas ljude i cijelu prirodu. Vidjeli smo što sve pčele proizvode i kako izgleda pčelinja košnica, saće, vosak te mnoge druge stvari vezane uz pčele. Također smo naučili da su pčele vrlo važne jer oprašuju cvjetove čije plodove konzumiraju i ljudi i životinje.
Na kraju ovog Mednog dana svaki učenik je dobio teglicu meda i slikovnicu o pčelama.
Fotografije Mednog dana pogledajte u fotogaleriji.
7. i 8. 12. 2023. za učenike sedmog i osmog razreda organizirana je dvodnevna terenska nastava u Austriji u pratnji predmetnih učitelja.
Prvi dan terenske nastave obišli smo rudnik soli Hallein. Obilazak je bio poučan i zanimljiv. Puno smo naučili o nastanku, proizvodnji i preradi soli. Zabavna je bila i vožnja vlakićem, spuštanje niz tobogan te vožnja brodom.
Uz stručno vodstvo upoznali smo Salzburg, njegove povijesne jezgre, Mozartove rodne kuće, katedrale, nove i stare rezidencije, franjevačke crkve, parka Mirabell. Uslijedilo je slobodno vrijeme za uživanje u adventu.
Drugi dan započeo je obilaskom malog prekrasnog gradića St. Wolfgang. Posljednja destinacija - gradić Hallstatt (Arendel), čaroban je baš kao i Snježno kraljevstvo.
A da učenje može biti zabavno, uvjerili su se učenici sami.
Učenici su pomoću digitalnih alata Typeform i Padlet riješavali zadatke iz kemije, njemačkog, engleskog, povijesti, glazbenog, vjeronauka.
Vratili su se puni dojmova i u iščekivanju novog putovanja!
Kako nam je bilo, pogledajte u fotogaleriji.
Facebook stranica projekta nalazi se na Erasmus+ OŠ Sesvetska Sela.
Sudjelujući u Erasmus+ KA1 projektu dvije učiteljice naše škole Natalija Glavak Horvatić, učiteljica talijanskog jezika i Marijana Magdić, učiteljica prirode i kemije, sudjelovale su na međunarodnoj edukaciji u Italiji. Pohađale su tečaj "Environmental Stewardship: How to Reconnect with Nature" (Upravljanje okolišem: Kako se ponovo povezati s prirodom), u Firenci od 20. do 25. 11. 2023. godine.
Tema tečaja bila je razvijanje kompetencija i podizanje svijesti o klimatskim promjenama i njihovim posljedicama; edukativni boravak u prirodi te razvijanje ekološke svijesti i osposobljavanje za aktivnosti koje promiču održivi razvoj u školi. Na interaktivnim radionicama temeljenih na suradničkom učenju stjecale su nova znanja i metode rada koja će predstaviti Učiteljskom vijeću i koristiti u budućem radu.
Uz ostvarene ishode tečaja, učiteljice su obogatile svoje komunikacijske vještine, poboljšale komunikaciju na stranim jezicima, razmijenile dragocjena iskustva s ostalim sudionicima tečaja i upijale povijest, kulturu, gastronomiju i običaje predivne zemlje domaćina.
Kako nam je bilo, pogledajte u fotogaleriji.
U mjesecu studenom učenike 1.razreda posjetila su dva vrlo zanimljiva gosta: gospođa Petra, djelatnica Azila Dumovec i njena pratilja, kujica Puma. Zadaća nam je bila saznati nešto više o azilu Dumovec i naučiti kako pravilno brinuti o kućnim ljubimcima.
Pogledali smo kratki film o životinjama koji stanuju u azilu Dumovec. Saznali smo da se tamo nalazi 168 pasa koji čekaju obitelji koje bi ih udomile. Naučili smo kako pravilno brinuti o svojim kućnim ljubimicima, najviše o psima, a sve naučeno provjerilil smo u kvizu o psima.
Najzanimljivije nam je bilo kada smo učili kako pravilno prići psu koji nas ne poznaje. Tu nam je pomogla kujica Puma. Puma je kujica kojeg su djelatnici azila Dumovec pronašli napuštenu uz cestu i pružili joj privremeni dom u skloništu Dumovec. Svi učenici koji su htjeli prišli su Pumi, dali joj svoju ruku da je Puma pomiriši i zatim je pogladili po glavi i leđima. A Puminu strpljivost i suradnju nagradili smo psećom hranom. Svi smo bili zadovoljni: i učenici, i Puma.
Na kraju našeg druženja gospođa Petra je svakom učeniku poklonila slikovnicu pod nazivom Dijete i pas – udomljavanje je fora. Vjerujemo da će nakon ovog susreta mnogi učenici i njihovi roditelji potražiti svog kućog ljubimca u azilu Dumovec i pružiti mu dom koji svaki pas u azilu priželjkuje.
Kako je izgledalo naše druženje s gospođom Petrom i kujicom Pumom, pogledajte u galeriji fotografija.
Dan sjećanja na žrtve Vukovara i Škabrnje i ove smo godine obilježili izradom Vučedolskih golubica, prigodnim učeničkim radovima i paljenjem crvenih, bijelih i plavih lampaša na balkonu naše škole i time odali počast poginulim i nestalim braniteljima u Domovinskom ratu.
Dana 9. studenog 2023. za učenike sedmog i osmog razreda organizirana je jednodnevna terenska nastava u Ljubljani.
Posjetili smo Prirodoslovni muzej gdje su učenici, uz stručno vodstvo i radionice na engleskom jeziku, učili i samostalno istraživali.
Muzej iluzija bio nam je sljedeća destinacija. Da učenje može biti zabavno, uvjerili su se sami.
Nastavni listić (Padlet) učenici su rješavali digitalnim putem.
Na kraju smo upoznali Ljubljanu uz stručno vodstvo izvrsnog vodiča Ivana.
Kako nam je bilo, pogledajte u fotogaleriji.
Učenici Dodatene grupe Prirode i društva sudjeluju u projektu “Vrijedni kao pčele” u suradnji s Veterinarskim fakultetom i Agronomskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu.
U subotu 14.10.2023. g. bili su na Veterinarskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, na izložbi Farmica - upoznajmo Hrvatsku kroz životinje.
Izložbu je organizirala Udruga studenata veterinarske medicine, EQUUS u sklopu Dana ugroženih vrsta u Republici Hrvatskoj.
Sudjelovali smo na predavanju na kojem smo saznali o 25 životinjskih pasmina koje postoje u Republici Hrvatskoj, koje moramo očuvati od izumiranja te razgledali velik broj pasmina koje su bile na izložbi.
Ova inicijativa ima za cilj podizanje svijesti o pasminama domaćih životinja, njihovoj ugroženosti te važnosti koju imaju kao nematerijalni dio hrvatske kulturne baštine.
Učiteljice Martina Delišimunović Čmigović, Natalija Kovač i Danijela Divna Dujić
Kako nam je bilo, pogledajte u fotogaleriji.
Cjelodnevna terenska nastava Park prirode Papuk provedena je unutar "Reci mi, pokaži mi i uključi me!" Erasmus+ projekta učenja izvan učionice (Erasmus + 2023-HR01-KA122-SCH-000128050).
Terenska nastava Park prirode Papuk izvedena je za 85 učenika u pratnji učitelja i učiteljica Baranašić, Šibalić, Habulin, Jularić, Barišić Kolenac i D. Špančić.
Terensku nastavu proveli smo u Parku prirode Papuk koji je na UNESCOvoj listi svjetskih Geoparkova; jedinstvenom geografskom području gdje se geološkom lokalitetu i krajoliku od međunarodnog značaja upravlja holističkim konceptom zaštite, obrazovanja i održivog razvoja.
Sama nastava se sastojala od posjeta Muzeju bećarca, posjeta Kući Panonskoga mora i Adrenalinskom parku Duboka u Parku prirode.
Učenici su posjetili Muzej bećarca u Pleternici. Muzej je otvoren u veljači 2023. kao rezultat uvrštavanja bećarca 2011. godine na UNESCO popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva. U samom muzeju prvi postav je „Svijet graševine“, predstavljanje slavonskoga vinogorja, proizvođača vina i svih stvari koji se implementiraju u graševini, naravno kroz bećarac. Nakon toga se ulazi u podrumski prostor gdje su kazivači koji govore što je njima bećarac i kako ga oni pjevaju. Nakon toga je predstavljen dvoboj bećarca, gdje se dva „baje“ ili dvije snaše natpjevavaju. Nadalje se ulazi u prostor „Od kolijevke do groba“, gdje je opisan cijeli život jednog Slavonca kroz popratne predmete koji su vezani uz samu Slavoniju; u kojemu se osjete zvuci i mirisi Slavonije kroz godišnja doba gdje su prikazane sve manifestacije i važni događaji kroz godinu. Kuća slavnih je dio gdje su predstavljeni hrvatski velikani i ambasadori bećarca; prikaz napjeva zaštićenih od strane UNESCO-a, dvoboj bećarca i repera, učionica te interaktivna igra „Tamburica hero“ i karaoke. Posjet muzeju traje nepuna dva sata.
Posjet Kući Panonskog mora započeo je uvodnom prezentacijom o životu na našem Planetu, fosilima – na koji se način sačuvaju i što nam pričaju o nekadašnjem okolišu, s posebnim osvrtom na živi svijet Panonskog mora. Nakon toga u dvorani na četiri zida kombinacijom interaktivnih ekrana i stvarnih izloženih fosila pronađenih na Papuku, obrađuju se zasebno teme podmorje, obala, kopno u miocenu i Papuk danas. Posjet je završen na vanjskom prostoru prilagođenom odmoru, ali i svojevrsnoj provjeri znanja kroz labirint da/ne pitalicama. Popraćen je zanimljivim skulpturama i objašnjenjima na edukativnim pločama.
Posjet Adrenalinskom parku Duboka u Parku prirode Papuk donio je veliko uzbuđenje među učenicima. Učenici su mogli proći 9 elemenata među kojima su zip line, leteći skateboard, visinski poligoni među stablima (mostovi i mreže), drvene gljive, umjetne stijene za penjanje i sve ostalo potrebno za dobru zabavu, ali i testiranje snalažljivosti i snage (pritom su naravno bili u sigurnim rukama instruktora).
Terensku nastavu proveli smo u Parku prirode Papuk koji je na UNESCOvoj listi svjetskih Geoparkova; jedinstvenom geografskom području gdje se geološkom lokalitetu i krajoliku od međunarodnog značaja upravlja holističkim konceptom zaštite, obrazovanja i održivog razvoja.
Kako nam je bilo, pogledajte u fotogaleriji.
Diseminacija nakon odrađene mobilnost pod nazivom „ICT and Outdoor Teaching and Learning“ u sklopu Erasmus + 2023 - HR01-KA122-SCH-00O128050 projekta.
Terenska nastava u Osnovnoj školi Mato Lovrak i Kulturnom centru Mato Lovrak, Veliki Grđevac u kojoj su sudjelovAali učenici 4. razreda OŠ Sesvetska Sela.
Prvo pitanje nakon objave mjesta u koje idemo na terensku nastavu bilo je gdje se to mjesto nalazi. Za početak, to najvažnije pitanje smo riješili koristeći aplikaciju Google Earth uz pomoć koje su učenici pronašli navedeno mjesto te zapisali nekoliko važnih činjenica o lokaciji tog mjesta.
16. 10. u 8 h i 30 min krenuli smo autobusom od naše škole prema Velikom Grđevcu. Prvo odredište bilo je Osnovna škola Mato Lovrak u kojoj je Spomen soba Mato Lovrak čijim smo obilaskom saznali sve o životu tog pisca.
Uputili smo se turističkim vlakom u Kulturni centar Mato Lovrak.
Dolaskom u Kulturni centar Mato Lovrak, učenicima sam prezentirala aplikaciju Google Lens te smo provjerili usvojenost kroz natjecanje u kojem su učenici u samom krugu Centra (među poznatim biljkama i stvarima) kroz natjecateljsku igru koristili navedenu aplikaciju. Podijeljeni su u tri skupine te im je zadatak bio odabrati stvari ili biljke o kojima će preko navedene aplikacije dobiti informacije o njima. Pobjednik je bila skupina koja je u zadanom vremenu snimila najviše stvari ili biljaka i znala kvalitetno prezentirati informacije o njima.
Nakon nekog vremena išli smo na poučnu stazu u šumu gdje su učenici uočili pravu vrijednost naučenoga snimajući gljive te dobivajući bitne informacije o jestivosti ili nejestivosti gljiva.
Također su dobili zadatak pronaći stablo na čijem je deblu lice čovjeka te uz pomoć aplikacije saznati o kojoj vrsti stabla je riječ.
Uspješno su izvršili i taj zadatak!
Danijela Crnjac, učiteljica razredne nastave, 16. 10. 2023.
Dana 18.10. obilježili smo Dan kravate. Učenici 1. a i 1. b razrednih odjela bili su jako iznenađeni kada su saznali da je taj popularan modni dodatak poznat u cijelom cvijetu zapravo hrvatski proizvod. Toga dana ne samo da smo čitali pjesmu o kravati i crtali istu, nego je većina učenika taj poznati hrvatski ukras stavila oko svoga vrata. Ipak, najviše smo uživali kada smo gledali video zapis Počasne satnije Kravat pukovnije. Naime, vojnici pukovnije odjeveni su u povijesne odore koje su pronijele ljepotu marame koja je kasnije postala današnja kravata. A evo što smo još saznali o kravati...
PJESMA O KRAVATI
POZNATA U CIJELOM SVIJETU
SVI JE NOSE OKO VRATA
IZ HRVATSKE POTJEČE
TO VAM JE - KRAVATA!
DA,DA, AKO DOSAD NISTE ZNALI
VRIJEME JE DA ZNATE
ZBOG HRVATA IZ STOLJEĆA 17.
NOSE SE KRAVATE.
STOGA DA BI SE POČAST
OVOM ODJEVNOM PREDMETU DALA
ODLUKA JE U SABORU PALA:
PA MI TAKO SADA
OBILJEŽAVAMO DAN KRAVATE
SVAKOG 18. LISTOPADA.
Dana 20.10. obilježili smo Dan jabuka. Učenici 1. a, 1. b, 1. c i 1. d razrednih odjela posvetili su cijeli nastavni dan tom kraljevskom voću. O jabuci su čitali priče, crtali ih, istraživali zašto je jabuka jako zdrava, ali i pravili ukusne voćne salate. Najbolji dio dana bila je degustacija različitih vrsta jabuka i voćne salate. Kako je to izgledalo, pogledajte na našim fotografijama.
Učiteljice Ksenija, Jasminka, Marija i Ivana.
Sudjelujući u prvom Erasmus+ projektu OŠ Sesvetska Sela, Reci mi, pokaži mi, uključi me, pohađala sam tečaj Europass Teachers Academy; Learning outside the classroom, u Helsinkiju, Finska.
Na tečaju sam upoznata s finskim obrazovnim sustavom, dobrobitima učenja izvan učionice i primjerima provođenja izvanučioničke nastave. Naučili smo koristiti digitalne aplikacija korisne u nastavi. Konkretnu izvanučioničku nastavu provodili smo u Nacionalnoj helsinškoj knjižnici, Muzeju grada Helsinkija, te u šumi i na plaži na otoku Korkeaasari.
Učila sam kako provoditi mindfulness s učenicima - tehniku usredotočene svjesnosti. Sudjelovala sam u turističkoj vođenoj turi po gradu, te posjetila i Helsinški Rex Museum.
U slobodno vrijeme posjetila sam Muzej finske kulture i povijesti, više sakralnih građevina, finski grad Porvoo, te otok - utvrdu Suomenlinna.
U skladu s Hrvatskim nacionalnim kurikulumom, naučeno planiram provoditi u redovnoj nastavi, satu razrednog odjela, te izvannastavnoj aktivnosti - likovnoj grupi.
Više pogledajte u fotogaleriji.
Zrinka Jurić Avmedoski, prof.
Naše iskustvo sa prve mobilnosti u sklopu Erasmus+ 2023-1-HR01-KA122-SCH-000128050 projekta, bilo je iznimno inspirativno. Imale smo priliku sudjelovati u projektu koji je promicao međunarodnu suradnju, razmjenu iskustava i unapređivanje obrazovanja. Sada smo spremne uz pomoć tehnologije zakoračiti u novi način poučavanja na svježem zraku uz puno aktivnosti i zabave. Mobilnost učitelja održana je od 25. 9. 2023. do 30. 9. 2023. u Valenciji na temu ICT and Outdoor Teaching and Learning.
Na samom početku predavačica nam je predstavljala sebe i ustanove gdje se školovala. Slijedilo je predstavljanje grada te svih znamenitosti, običaja i kulture; uputila nas je kako obići grad te ističe što je bitno vidjeti kao i tradicionalna jela i piće.
Učitelji su predstavili sebe i državu iz kojih dolaze te specifičnosti školovanja u pojedinoj državi. Bila je to aktivnost koja nam je proširila vidike i omogućila širinu spoznaje o obrazovanju općenito.
Predstavile su se dvije kolegice iz Nizozemske, kolegica iz Austrije, kolegica iz Estonije, kolegica iz Mađarske, dvojica kolega iz Slovenije te nas dvije iz Hrvatske.
Svatko od nas je kroz prezentaciju predstavljao državu, grad, školu i način rada.
Drugi dan bacili smo se na iskustveno podučavanje i uz pomoć Gooschase aplikacije upoznali smo grad i samu aplikaciju koja je za potrebe učenja na otvorenom zaista iskoristiva do sitnih detalja.
Po povratku u učionicu slijedila je analiza te proglašenje pobjednika.
Nakon evaluacije aktivnosti imali smo predavanje o ICT digitalnim kompetencijama te ispunjavanje ankete.
Treći dan bavili smo se s problematikom mladih koji sve manje vremena provode baveći se nekom fizičkom aktivnošću, što ih ograničava u razvoju, kako fizičkom tako i mentalnom.
Predavačica je predstavila aplikaciju Flipgrid (aplikacija u kojoj samo pozvani ljudi, učenici, mogu objavljivati što žele u zadanim područjima; učitelj ima potpunu kontrolu nad komentarima, može prepoznati eventualne netrpeljivosti; postoji mogućnost povezivanja s učenicima iz drugim zemalja - dogovoreno, kontrolirano, možemo ljeti održavati kontakte s učenicima kao npr. snimi svoje susjedstvo te predstavi gdje ljetuješ…Važno je napomenuti da se u ovoj aplikaciji učenici mogu javiti potpuno privatno učitelju te izbjeći neugodu oko nerazumijevanja određenih zadataka).
Ovu aplikaciju smo iskustveno upoznali u muzeju u Valenciji gdje odlazimo s predavačicom koja nas kratko vodi u obilazak muzeja i daje nam zadatak odabrati 3 umjetnička djela kraj kojih ćemo snimiti kratki film te objasniti zašto smo odabrali ta 3 djela. Nakon povratka u učionice slijedi analiza aktivnosti.
Četvrti dan učili smo kako koristiti pravilno AI (Chat GPT), Google Lens i aplikaciju Edpuzzle.
Peti dan pohađali smo predavanje o iskustvenom učenju. Dobili smo puno informacija o tome kako se priključiti u Erasmus projekte. U grupama smo osmislili projekte te ih javno prezentirali koristeći Canva prezentaciju. Nakon uspješno prezentiranog projekta slijedila je svečana podjela diploma svim sudionicima. Nakon organiziranog razgleda grada, sretne i prepune dojmova vratile smo se kući.
Paola Čubra, učiteljica informatike i Danijela Crnjac, učiteljica RN
Učenici naše škole osmu godinu za redom sudjeluju na Znanstvenom pikniku.
Ove godine održava se 12. Znanstveni piknik, 6. i 7. 10. 2023. u perivoju dvorca Oršić u Gornjoj Stubici.
Naši učenici, Sara Lulić, Greta Grabarević Hrastović, Helena Maršić, Lana Pleše, Ema Kuraja, Marta Dropulja, Iva Ravlić, Gabrijela Matić, Marta Matić, Patricia Tot, Gabrijel Slukić, Filip Pleše, David Pleše i Jurica Škledar bili su edukatori. Izvodili smo pokuse pod nazivom “Kemijske čarolije” koji su uključivali tajna pisma, izradu lava lampe, plutajuću tintu, veliki prasak....
Njihove mentorice se bile učiteljice kemije i biologije, Tanja Prigirec i Marijana Magdić.
Veselimo se sudjelovanju u popularizaciji znanosti svake godine, a kako nam je bilo na ovogodišnjem Znanstvenom pikniku pogledajte na fotografijama u fotogaleriji.
U četvrtak 5. listopada 2023. godine zbog stručnog usavršavanja učitelja te povodom Svjetskog dana učitelja, neće biti nastave.
Osnovna škola Sesvetska Sela po prvi put sudjeluje u Erasmus + projektima. Projekt se zove “Reci mi, pokaži mi i uključi me!“
Tijekom prošle nastavne godine osnovan je prvi Erasmus tim škole koji se educirao o načinima apliciranja i provođenja K1 projekata.
U veljači 2023. godine napisali smo naš prvi projektni prijedlog koji je odobren u lipnju 2023.
Ciljevi projekta “Reci mi, pokaži mi i uključi me!“ su: unaprijediti redovnu nastavu inovativnim i kreativnim metodama učenja izvan učionice; oformiti novu izvannastavnu aktivnost „Pričam ti priču“ (storytelling); realizirati novi školski projekt terenske nastave u inozemstvu; poticati i razvijati ekološku osviještenost učenika i učitelja (povezivanje s prirodom).
Tijekom školske godine detektirali smo značajne promjene u ponašanju, životnim navikama te motivaciji za učenje kod značajnog broja naših učenika. Zapazili smo da se učenici nedovoljno kreću (u prosjeku manje od 3000 koraka dnevno), nezdravo se hrane, previše vremena provode pred ekranima, a sve češće se javljaju i zdravstveni problemi (anksioznost, depresija). Zaključujemo da su pandemijske godine, dugotrajna nastava na daljinu i potresi uvelike pridonijeli tim promjenama i odlučili smo djelovati.
Erasmus tim OŠ Sesvetska Sela okupio je sljedeće djelatnike:
Projekt je dobio naziv „Tell me, show me, include me!“ ili na hrvatskom jeziku „Reci mi,pokaži mi i uključi me!“. Zamišljen je u trajanju od 18 mjeseci, te podrazumijeva mobilnosti učitelja u svrhu učenja kako bi se dodatno educirali za svrhovitu provedbu projekta. Projekt se u potpunosti financira iz sredstava Europske unije.
Prošle školske godine učenici sadašnjeg 5. b razrednog odjela, sudjelovali su u nagradnom natječaju Kauflanda Škola voća i povrća. Zahvaljujući svim učenicima 5. b razrednog odjela, a posebno učenici Sari Perić čiji je likovni rad odlukom stručnog žirija i kupaca Kauflanda proglašen najboljim, naša škola je i ove godine proglašena partnerskom školom VIP za školsku godinu 2023./24.
Što to znači? Svakog tjedna cijele školske godine 2023./24. Kaufland će donirati voće i povrće za sve učenike naše škole.
Ponosni smo što su učenici 5. b razrednog odjela svojim trudom i kreativnošću osigurali zdravo voće i povrće za sve učenike naše škole i to več drugu godinu za redom. Nadamo se da će i nadalje ovi vrijedni učenici marljivo raditi i osvajati nagrade na ponos svojih roditelja i svoje OŠ Sesvetska Sela te biti poticaj ostalim učenicima naše Škole u promicanju rada, znanja i vještina.
Ponosna "bivša" učiteljica 5. b, Jasminka Španić
Poštovani roditelji i dragi učenici,
naša škola odlučila je provesti samovrednovanje.
Za provedbu samovrednovanja koristili smo Vodič za provedbu samovrednovanja u osnovnim školama. U Vodiču za provedbu samovrednovanja u osnovnim školama istaknuti su sljedeći elementi:
„Samovrednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno-obrazovnog procesa. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procijene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg - školskog i šireg - društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
U procesu samovrednovanja sudjeluju roditelji, učenici (od 3. do 8. razreda) i učitelji. Rezultati anketa i analiza istih biti će provedena od strane školskog Tima za kvalitetu, potom prezentirana Učiteljskom vijeću škole, s ciljem povećanja kvalitete rada svih sudionika procesa.
Tim za kvalitetu rada Osnovne škole Sesvetska Sela izradio je sljedeće upitnike:
- Upitnik za učenice i učenike od 3. do 8. razreda
https://docs.google.com/forms/
- Upitnik za roditelje učenica i učenika od 3. do 8. razreda
https://docs.google.com/forms/
- Upitnik za učiteljice i učitelje
https://docs.google.com/forms/
Samovrednovanjem rada naše škole želimo unaprijediti razinu kvalitete škole, uvažiti konstruktivne kritike i prijedloge naših učenika, roditelja i učitelja te dosljednim i kvalitetnim radom ispuniti različita očekivanja, ali i usmjeriti naše učenike na putu prema znanju, kompetentnosti, uspjehu i konkurentnosti.
Tim za kvalitetu OŠ Sesvetska Sela
Učenici sedmog razreda proveli su svoj drugi nastani dan na izvanučioničnoj nastavi u Klagenfurtu, glavnom gradu austrijske savezne pokrajine Koruške te su posjetili atrakcije: park minijatura Minimundus i Dolinu majmuna.
Projekt Djevojčice u STEM-u zamišljen je kao niz aktivnosti kojima se među djevojčicama sedmih i osmih razreda razvija zanimanje i ljubav prema prirodnim znanostima. Projekt je trajao 8 mjeseci (od studenog 2022. do lipnja 2023.) učenice su surađivale, radile u grupama projektne zadatke te izrađivale postere na temu „Žene u znanosti“. Uz to učenice bi se upoznale koristeći Flipgrid, sudjelovale na videokonferenciji putem Zoom platforme, natjecale u online ekipnim natjecanjima koristeći MForms obrasce itd. Na ovaj način djevojčicama se približava svijet znanosti, upoznaju se sa stvarnim znanstvenicama te onima koje su tijekom povijesti ostavile neizbrisiv trag na području prirodnih znanosti, a sve s ciljem da ih potaknemo i osnažimo da se jednoga dana i same okušaju u zanimanjima za koje su potrebna znanja iz STEM područja, gdje su žene i dalje u manjini. Aktivnostima u projektu stavljamo naglasak na međuvršnjačku suradnju, aktivno sudjelovanje u praktičnim radovima, kao i poticanje natjecateljskog duha među sudionicama projekta. Konačni rezultat projekta bio bi ebook „Žene u znanosti“ te ostali radni materijali za međupredmetnu suradnju na području STEM-a.
Mentorice: Marijana Magdić, Tanja Prigorec
Podsjećamo sve kandidate s teškoćama u razvoju kako nemaju pravo izlaska na redovito rangiranje u slučaju da ostvare pravo upisa na rangiranju kandidata s teškoćama u razvoju.
Samo kandidati koji ne ostvare pravo upisa moći će pristupiti redovitom rangiranju.
Izvor: https://srednje.e-upisi.hr/
Potencijalno daroviti učenici 6., 7.i 8. razreda, uz mentorstvo školske psihologinje, osmislili su upitnik kojim su ispitali kako učenici provode slobodno vrijeme.
Upitnike su podijelili učenicima u svojim razrednim odjelima, uz suglasnost ravnateljice i roditelja za prikupljanje i objavu grupnih rezultata. Zatim su rezultate prebrojali i ustanovili su kojim se aktivnostima učenici najviše bave, koje instrumente sviraju, koje sportove treniraju, koje društvene mreže najviše koriste, itd…
Sudjelovalo je 160 učenika, 70 učenika 6. razreda, 51 učenik 7. razreda i 39 učenika 8. razreda. Rezultati su u privitku pod opširnije..
Kraljevečki Novaki |
Remetska ulica |
Škola (povratak) |
|
7:25 |
|
7:40 |
|
|
|
|
11:00 |
11:05 |
|
|
|
11:15 |
|
|
|
11:20 (dolazak) |
|
|
11:40 |
11:45 |
|
|
|
11:55 |
|
|
|
12:00 (dolazak) |
|
|
12:20 |
12:25 |
|
|
|
12:35 |
|
|
|
12:40 (dolazak) |
|
|
13:00 |
|
|
14:00 |
|
|
14:40 |
|
|
15:25 |
|
|
16:10 |
|
|
16:50 |
Za uspješno izveden projekt Mobility of local art values, nakon nacionalne stigla je i Europska oznaka kvalitete.
Učenici 8. c razrednog odjela sudjelovali su u likovnom natjecanju učenika sa zadanom temom: Grafit u geometriji kvadrata i kocke. Iva Maleta iz 8. c osvojila je 1. mjesto.
Ove godine Dan škole smo, uz razne radionice u prijepodnevnim satima, obilježili i glazbeno scenskom obradom književnog djela "Carevo novo ruho" u poslijepodnevnim satima u dvorani Narodnog sveučilišta Sesvete. U kazališnoj predstavi učenici su glumili, pjevali, plesali, nasmijali nas te nam poslali snažnu poruku.
Kako nam je bilo na radionicama za Dan škole pogledajte u fotogalerijama:
Ove godine Dan škole uz brojne radionice i športska događanja obilježit ćemo svečanom predstavom u Narodnom sveučilistu Sesvete.
Plakat i pozivnicu izradila je Medijska skupina 4. a i učiteljica Ksenija Borović.